کتاب آینه های تو در تو pdf

اسرار داستانی و نمایشی آفرینش انسان و دیگر قصص قرآن مجید

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,250
نظر شما چیست؟
این اثر در پنج فصل تدوین شده است: (ویژگی ها و رموز قرآن مجید) ، (آفرینش انسان در کتاب مقدس و اساطیر ایرانی)، (قصه گویی در قرآن مجید)، ( جنبه های دراماتیکی قرآن مجید) و (بررسی قصه آفرینش انسان بر اساس الگوی «سفر نویسنده») از جمله فصول تشکیل دهنده کتاب را تشکیل داده اند.

این اثر با نگاهی تخصصی ، داستانی و نمایشی با زبانی روان و ادبی ، شما را به دنیای پر اعجاز و شگفت انگیز کتاب برترین کارگردان و نویسنده ی هستی می برد. در این کتاب ، بیان هنری قصه ی آفرینش انسان در قرآن مجید با نحوه ی بیان این قصه در کتاب مقدس ، اساطیر ایران و دین زرتشت مقایسه شده است تا اعجاز هنری ، تکنیکی و ماندگار قرآن آشکار شود.

در کتاب «آینه های تو در تو » از نگاه پر مهر پروردگار به آفرینش انسان ، عشق و شباهت عاشقانه اش به ظرافت ، نجابت و پاکدامنی ، خلوص و عطوفت و غربت پر فراز و نشیب زن که لایه های پنهان آیات و قصص قرآن مجید است ، پرده برداری شده است.



از کتاب :

اهمیت قصه گویی در قرآن مجید

کلمه قصص در عربی بر وزن "عسس "که واژه قصه از آن گرفته شده بیشتر به روایت و یا رویدادی واقعی در زمان گذشته دلالت دارد.از همان آغازین کلمات قرآن ، که بر سینه پاک رسول اکرم ص نازل شد عظمت تصویر آفرینی کلام حق، و قدرت تعبیر آن زیباترین مطلع آفرینش هنری را به نمایش گذاشت :
اقرا... بخوان !

بی هیچ مقدمه ای ، با نفوذ و تاثیری غریب :

اقرا... بخوان !
صفحات کتاب :
364
کنگره :
BP65/3‏‫‬‮‭/ت4آ9 1394
دیویی :
297/15
کتابشناسی ملی :
4022771
شابک :
978-600-03-0256-6‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه آینه های تو در تو