امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی؟

کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی؟ اثر باربارا دی آنجلیس، دانستنی های مفیدی را در مورد شروع رابطه ای سالم و انتخاب فردی مناسب برای ازدواج به شما ارائه می دهد. با گسترش دانش پزشکی، مبحث نوین روانشناسی و خودشناسی در زمینه ی علم پزشکی شکل گرفت. در سال های اخیر کتب زیادی در حوزه ی خودشناسی ارائه شده اند که در این میان کتاب های باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) محبوبیت بالایی در این زمینه دارند.

کتاب آیا تو آن گم شده ام هستی؟ (?Are you the one fore me) راهنمای کاملی برای آغاز یک رابطه محسوب می شود و به شما می گوید که در حقیقت رابطه چیست؟ و درک درستی از آن را در اختیارتان می گذارد و مقدمه ای برای شناخت خود و انتخاب بهتر شخص مورد نظرتان در یک رابطه مناسب است. عاشق شدن تجربه ای قدرتمند و جادویی محسوب می شود. در آغاز هر گفتگو و هر لحظه، کاملاً منطقی و درست به نظر می آید. اما خیلی زود جذابیت و عاشقی به رابطه ای عادی تبدیل می گردد و مشکلات زندگی مشترک به وجود می آیند. هفته ها و ماه ها طی می شوند تا اینکه یک روز از خود می پرسید آیا او نیمه گمشده ی شماست؟

اگر ازدواج نکرده اید با این کتاب خواهید توانست به ابزار و دستورالعمل های لازم برای انتخابی سالم و موفق برسید و اگر عاشق هستید می توانید از درست بودن رابطه ی خود و موفقیت آن در آینده 100 درصد اطمینان پیدا کنید. هم چنین اگر متأهل هستید به کمک این کتاب می توانید تفاوت های تان را بفهمید و آن ها را متعادل کنید تا بتوانید در کنار هم زندگی شادتری داشته باشید.

 کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ پنج فصل دارد و در هر فصل به مباحثی چون عشق کافی نیست، چرا و چگونه عاشق شوید؟ و ... پرداخته می شود. افراد زیادی این کتاب را مقدمه ای بر کتاب های دیگر در این زمینه معرفی کرده اند.

گزیده کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی

«یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که موقع انتخاب همسر می کنیم، توجه به این موضوع است که چقدر «ما» را دوست دارد و چه رفتاری با «ما» دارد، به جای آن که دقت کنیم که با «خودش» چه رفتاری دارد. مردی را می شناسم که مطمئن بود، زن رویاهایش را یافته است. با افتخار می گفت: «هر کاری برای من می کند. خیلی بخشنده و مهربان است. این احساس را به من می دهد که قوی ترین و خوشبخت ترین مرد دنیا هستم.» آن مرد از توجه به این نکته غافل بود که زن کوچک ترین اعتماد بنفسی نداشت...»

شابک :
964-412-011-6
سال نشر :
1389
صفحات کتاب :
519
کنگره :
‏‫‬‮‭HQ801‏‫‬‮‭/د9آ9 1389
دیویی :
‏‫‬‭‬‭646/77
کتابشناسی ملی :
‭م‌83-7157

کتاب های مشابه آیا تو آن گمشده ام هستی؟