کتاب حرف نزنید عمل کنید! pdf

7 قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حرف نزنید عمل کنید!

برایان تریسی به عنوان پرفروش ترین نویسنده و متخصص موفقیت در کتاب حرف نزنید عمل کنید! با روشی هفت قسمتی به شما کمک می کند بسیار زودتر از سایر افراد، در زندگی خود موفق شوید.

ما در سریع ترین، آشفته ترین، مخرب ترین و پیش بینی نشدنی ترین دوران تاریخ بشر به سر می بریم. این تغییر سریع سبب می شود مردم از مسیر اصلی منحرف شوند، احساس تزلزل، ناامنی و بی انگیزگی کنند، از این رو سرعت خود را کم می کنند، کاری انجام نمی دهند و زیاد موفق نمی شوند. بیشتر مردم به دلیل تجربه هایی که در کودکی پشت سر گذاشته اند، وقتی در بزرگ سالی با موضوعی جدید، متفاوت یا غیرمنتظره یا نامطمئن روبه رو می شوند، واکنش طبیعی شان این است:«من نمی توانم!» آن گاه این ترس از شکست، فرد را از امتحان کردن موارد جدید، خطر کردن و خروج از منطقه امن و فکر کردن به موضوع جدید باز می دارد.

به احتمال زیاد توانایی و استعدادی که دارید بیشتر از آن است که در یک قرن از آن استفاده کنید. شما همه ی هوش لازم را همین حالا دارید، همین طور توانایی دارید تمام موضوعات لازم برای دستیابی به اهداف مورد نظرتان را یاد بگیرید. برای آنچه می خواهید باشید یا داشته باشید هیچ محدودیتی وجود ندارد مگر آنکه خودتان ذهن تان را محدود کنید. شما با راهنمایی های ارائه شده در کتاب حرف نزنید عمل کنید! (Just Shut Up And Do It)، هفت قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید.

برایان تریسی (Brian Tracy)، بزرگ ترین مانع موفقیت مردم را عادت های منفی شان می داند که گاه ناآگاهانه سال ها آن ها را از تشخیص استعداد کاملشان دور نگه می دارد. خبر خوب اینکه همه ی این عادت های فکری و رفتاری اکتسابی هستند. از آنجا که این عادت ها را یاد گرفته ایم، پس می توانیم فراموش شان کنیم و عادت های جدید، مثبت و سازنده را جایگزین شان کنیم که به ما امکان می دهند راه را ادامه دهیم و کارهایی انجام دهیم که با آن درآمد بیشتر و ارتقای شغلی به دست آوریم.

گزیده کتاب حرف نزنید عمل کنید!

چطور دیگران را مقصر نشمارید؟ این کشفی مهم است؛ هم ساده است هم مؤثر. در صد درصد مواقع نتیجه می دهد. گاهی ذهن شما را در عرض چند ثانیه از حالت منفی به مثبت تغییر می دهد. به این شکل هرگاه از چیزی یا کسی عصبانی یا خشمگین شدید، این کلمات را بگویید: «من مسئولم!» واژه های «من مسئول هستم.» خنثی کننده های عالی هستند. درست مثل زمانی که دوشاخه چراغ را از پریز بیرون می کشید و چراغ خاموش می شود. وقتی می گویید: «من مسئول هستم.» هیجانات منفی شما سریع فروکش می کنند.

نمی توانید بگویید: «من مسئول هستم.» و در همان حین خشمگین، نگران یا ترسناک باشید. جمله «من مسئول هستم.» شما را در جایگاه راننده قرار می دهد. با این کار مسئولیت کامل زندگی خود را به دوش می گیرید و از وضعیت قربانی به جایگاه فاتح و برنده تغییر مکان می دهید. از احساس ضعف به احساس امنیت و قدرت و اتکا به خود منتقل می شوید. جمله «من مسئول هستم.» با تکرار زیاد ملکه ذهن شما می شود و شما را به فردی کاملاً مثبت، قدرتمند و قوی تبدیل می کند. واژه های «من مسئول هستم.» شما را بر اوضاع مسلط می کنند.

صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫BF505‭‬ ‭/ھ4‏‫‬‭ت43 1396
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5013295
شابک :
978-964-236-908-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه حرف نزنید عمل کنید!