امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آخرین راز شاد زیستن

کتاب راز شاد زیستن اثر اندرو متیوس، دستورالعمل هایی کوچک برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی است. کتابی که می تواند اندوه بارترین زندگی ها را متحول کند. پذیرفتن اصول ارائه شده در این کتاب و التزام عملی به راهکارهای پیشنهادی آن، زندگی شاد و احساس آرام بخش خوشبختی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کتابی آخرین راز شاد زیستن، جدیدترین اثر اندرو متیوس (Andrew Mattews) نویسنده کتاب راز شاد زیستن (Follow Your Heart: Finding A Purpose In Your Life And Word) است. کتابی که چندین سال پیاپی در شمار پرفروش ترین کتاب های دنیا قرار داشته و در ایران نیز با استقبال کم نظیر خوانندگان روبه رو شده و به تازگی چهاردهمین چاپ آن روانه بازار کتاب شده است.

شاید بتوان گفت که راز شاد زیستن چکیده ای از موفق ترین آثار روان شناسی در دو دهه گذشته است و نویسنده توانسته است که مجموعه ای از پیچیده ترین قوانین انتزاعی ذهن و روان آدمی را در قالب ساده ترین و کاربردی ترین اصول به مخاطبان خود عرضه کند. برخلاف بسیاری از نویسندگان کتاب های عرصه روان شناسی که فقط به نوشتن صورت مسئله اکتفا می کنند اندرو متیوس راه و راز شاد زیستن را نیز به خوانندگانش می آموزد و این، هنر متیوس است. هنری که او و آثارش را از دیگران متمایز ساخته است.

کتاب راز شاد زیستن، یک راهنمای شغلی نیست فلسفه ای درباره زندگی است که می گوید: شما فقط یک بار زندگی می کنید بنابراین عمر خود رابه انجام کارهایی بگذرانید که دوستشان دارید. برای این منظور لازم است که ابتدا این دو ایده را بپذیرید:

1. همیشه این امکان وجود دارد که انسان، حداقل در اوقات فراغت، به انجام کار مورد علاقه اش بپردازد. بعضی از آدم ها همیشه نقش قربانی را بازی می کنند و هرگز هیچ وقتی را صرفاً برای خود کنار نمی گذارند. اگر نتوانید در اوقات فراغت خود، کار مورد علاقه تان را انجام دهید جای تردید وجود دارد که در ساعات دیگر، به خود اجازه چنین کاری بدهید.

2. همیشه این امکان وجود دارد که انسان در ازای انجام کار مورد علاقه اش، حقوق بگیرد. اکثر ما با این اعتقاد بزرگ شده ایم که معنای کار، زجر و زحمت است. اشتباه است، میلیون ها نفر در سرتاسر جهان در ازای کار آسان، دستمزدهای گزاف می گیرند.

سال نشر :
1377
صفحات کتاب :
212
کنگره :
‏‫‬BF637‭‭‭‬/ ر2‏‫‭م‌16 1377
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
م‌77-9798
شابک :
‏‫‬‭‎964-91538-5-3

کتاب های مشابه آخرین راز شاد زیستن