کتاب اهرم های خوشبختی pdf

چگونه مزرعه ی سرنوشتمان را گل کاری کنیم؟

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 55,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اهرم‌های خوشبختی

در کتاب اهرم‌های خوشبختی به یادماندنی، مطالبی را از آنتونی رابینز می خوانید که شاید در گذشته هرگز آن ها را نخوانده اید. او بهترین و مؤثرترین اهرم ها یا راهکارهایی را برای شما مطرح می کند که تاکنون به آن ها پی برده است. این راهکارها در واقع بهترین و بیشترین پیامدها را در زمینه ی پیشرفت شخصی برای شما به ارمغان می آورند. رابینز مطالبش را در کتاب اهرم‌های خوشبختی به شیوه ای روان و صمیمی مطرح می کند. او همه ی اشتیاق، تأثیرگذاری و توانایی اش را در این زمینه به کار می برد.

به جای این که اجازه دهید رنج و شادی در شما تأثیر بگذارند، بیاموزید چگونه از رنج و شادی به نفع خودتان استفاده کنید. اگر چنین کاری را انجام دهید؛ شما بر زندگی تان تسلط خواهید داشت. اگر چنین کاری را انجام ندهید؛ زندگی بر شما تسلط خواهد یافت.

رابینز در کتاب اهرم‌های خوشبختی هدیه ای ویژه را به شما تقدیم می کند. او می کوشد ثمره ی سال ها تلاش کارشناسانه ی خودش را در زمینه ی پیشرفت های شخصی در اختیارتان قرار دهد. چنین ثمره ای در نتیجه ی کارکردن با بعضی از تأثیرگذارترین و موفق ترین انسان ها در سازمان های مختلف به دست آمده است. رابینز باور دارد که وظیفه اش همواره یکسان خواهد بود. او می کوشد تغییری مثبت را در زندگی افرادی به وجود آورد که برای مشاوره به او مراجعه می کنند؛ فرقی نمی کند چنین فردی مدیرعامل یا مدیر اجرایی سازمانی بزرگ، معماری نامدار یا فقط و فقط انسانی معمولی باشد که انگیزه اش را به کلی از دست داده است.

با خواندن کتاب اهرم‌های خوشبختی، پی می برید آنتونی رابینز در واقع طرح کلی هفت راهکار را مطرح می کند. چنین راهکارهایی به شما توانایی می بخشد قدرت تصمیم گیری خودتان را به شیوه ای بهینه به کار ببرید و به سوی سرنوشتی رهسپار شوید که رؤیای آن را در سر می پرورانید و به راستی شایسته اش هستید. کتاب اهرم‌های خوشبختی در واقع برگردان یکی از همایش های تأثیرگذار رابینز است.

کتابشناسی ملی :
3582248
شابک :
978-964-236-610-1‬‬
سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
319
کنگره :
BF575‭‬ ‭/خ9‏‫‭‭ر2 1393
دیویی :
158/1‬

کتاب های مشابه اهرم های خوشبختی