× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

قانون نالیدن ممنوع

نوع اثر : کتاب

ناشر : نسل نواندیش

نویسنده :

مترجم : سیما فرجی

قیمت نسخه چاپی : 10,900 تومان

صفحات کتاب : 182

کنگره : HF5549/5‭‬ ‭/ر9‏‫‭گ9 1393

دیویی : 658/314

کتابشناسی ملی : 3330002

شابک : 978-964-236-563-0‬

سال نشر : 1393

خلاصه اثر

این کتاب درباره ی مردی تیره روز و منفی نگر است که همسرش قصد دارد ترکش کند. بهتر است بدانید این شخصیت برمبنای شخصیت خودم شکل گرفته است. ناله ها و منفی بافی های من چنان شدت یافت که همسرم تصمیم گرفت آخرین پیشنهادش را برای من مطرح کند و مهلتی را برایم در نظر بگیرد. در واقع من فقط این دو گزینه را پیش روی خودم داشتم: تغییر کنم یا از اتوبوس زندگی او پیاده شوم. من انسانی دل شکسته و رانده شده بودم که قرار بود از زندگی همسرم نیز بیرون روم!

هدف نویسنده از نوشتن چنین کتابی در واقع حذف کردن کامل منفی نگری ها و نالیدن ها نیست. هدف این است که انسان ها بتوانند منفی بافی ها و نالیدن های بیهوده، بی وقفه و بی هدفشان را از زندگی شان حذف کنند. هدف مهم ترم نیز این است که انسان ها بتوانند منفی بینی های به جا و درست خودشان را به راه حل هایی مثبت تبدیل کنند.

درکل، هرگونه منفی نگری یا نالیدنی نشان دهنده ی فرصتی ویژه برای تبدیل شدن یک عامل منفی به یک عامل مثبت خواهد بود. ما می توانیم از گله و شکایت های مشتریانمان برای بهبودبخشیدن به وضعیت ارایه ی خدماتمان استفاده کنیم. گله و شکایت های کارکنان هر سازمانی ممکن است به منزله ی نشانه ای برای نیاز به ایجاد نوآوری و فرایندهایی جدید باشد.

گله و شکایت های خودمان نیز ممکن است نشانه هایی را دراین باره در اختیارمان قرار دهد که خواستار چه اموری نیستیم. در این صورت، می توانیم با دقت و انرژی بیشتر بر دستیابی به خواسته های واقعی مان متمرکز شویم. به این ترتیب، داستانی را درباره ی قانون نالیدن ممنوع و دیگر شیوه های مثبت و سازنده برای رسیدگی کردن به منفی نگری ها در محیط شغلی و شخصی بازگو می کند.

کتاب دیجیتال

6,900 تومان

حجم : 1.5 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 164

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

یادداشت نویسنده
مقدمه
من نیز یک انسان همیشه نالان بودم
فصل اول: خانم امید
فصل دوم: آتش گرفتن
فصل سوم: روحیه
فصل چهارم: ارتباط تلفنی
فصل پنجم: مشکل واقعی
فصل ششم: راه بندان
فصل هفتم: گفت وگو
فصل هشتم: هزینه ی منفی نگری
فصل نهم: ممکن بود اوضاع از این هم بدتر باشد
فصل دهم: سرطان
فصل یازدهم: جاده ی مثبت اندیشی
فصل دوازدهم: پرهیز از گله گزاری
فصل سیزدهم: سه ابزار مربوط به قانون نالیدن ممنوع!
فصل چهاردهم: بی خبری هم گونه ای خوش خبری است
فصل پانزدهم: شالوده های موفقیت
فصل شانزدهم: وبلاگ نویسان
فصل هفدهم: باغبان
فصل هجدهم: آخرین روز کاری هفته
فصل نوزدهم: جلسه
فصل بیستم: قوانین مثبت
فصل بیست ویکم: سؤال ها
فصل بیست ودوم: راه بندانی سنگین تر از قبل
فصل بیست وسوم: تعطیلی پایان هفته
فصل بیست وچهارم: نخستین روز کاری هفته
فصل بیست وپنجم: خانم امید درباره ی قانون نالیدن ممنوع توضیح می دهد
فصل بیست وششم: پیشنهاد اولیه
فصل بیست وهفتم: فقط برای موفق شدن بازی کنید
فصل بیست وهشتم: خانم امید خبرها را می شنود
فصل بیست ونهم: شش ماه بعد
فصل سی ام: اوضاع درکل روبه راه است
فصل سی ویکم: برنامه ی کاربردی برای قانون نالیدن ممنوع
گام اول: هزینه ی منفی نگری و گله گزاری را شرح دهید
گام دوم: قانون نالیدن ممنوع را مطرح کنید و توضیح دهید
گام سوم: گله گزاری های هدفمند را در برابر گله گزاری های بیهوده و بی هدف تعیین کنید و توضیح دهید
گام چهارم: فرایند گله گزاری و راه حل خودتان را تعیین کنید و آن را برای دیگران توضیح دهید
گام پنجم: با دقت گوش کنید، درک کنید و سپس عمل کنید
گام ششم: موفقیت ها را جشن بگیرید
گام هفتم: بر اجرای قانون نالیدن ممنوع نظارت و تأکید کنید
گام هشتم: ابزارهای مربوط به قانون نالیدن ممنوع را در میان کارکنانتان توزیع کنید
گام نهم: هفته ای را برای تمرین کردن پرهیز از گله گزاری تعیین کنید
برنامه ای کاربردی برای هفته ی پرهیز از گله گزاری
آیا شما هم اهل نالیدن هستید؟
ارزیابی

محصولات مشابه

بیشتر