امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
خرید الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,500
نظر شما چیست؟
در کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواهتان اثر برایان تریسی، مطالبی را خواهید آموخت و به کار خواهید بست که هزاران و میلیون ها زن دیگر، پیش از این یاد گرفته و به کار بسته اند تا با مرد دلخواه شان آشنا شوند و ازدواج کنند.

الان بهترین زمان برای زندگی کردن است. هیچ زمانی بیشتر از امروز تا به این حد فرصت های موفقیت و شادی برای مردم وجود نداشته است. در آن واحد، مهم ترین تصمیم در زندگی شما، شخصی است که با او ازدواج و سازش می کنید. تصمیم درست در این زمینه، بیش از هر عامل دیگر، بر خوشبختی تان تأثیر دارد.

میزبان شما در کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواهتان (21Great Way To Meet & Marry The Man Of Your Dream)، برایان تریسی (Brian Tracy) است که اطلاعات زیادی در این مورد دارد.

برای آشنا شدن و ازدواج با مرد دلخواه تان، باید از درون، همان چیزی بشوید که می خواهید در بیرون تجربه کنید و از آن لذت ببرید. برای آشنا شدن و ازدواج با یک شخص موفق و سعادتمند، شما باید خودتان یک شخص موفق و سعادتمند شوید. در همان حال که روی خودتان کارمی کنید و خودتان را بهبود می بخشید، بر اساس قانون جذب، همان مردی را که می خواهید به زندگی تان جذب می کنید.

اینجا یک قانون عالی وجود دارد: "مهم نیست که از کجا می آیید. تنها چیزی که مهم است این است که به کجا می روید." هر زمانی که بخواهید، می توانید روی قسمت هایی از گذشته تان خط بکشید و تصمیم بگیرید که آینده تان از گذشته متفاوت شود. شما می توانید تصمیم بگیرید که در دنیای خارج همان شخص فوق العاده ای شوید که درون تان وجود دارد.

در بخشی از کتاب 21 روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواهتان می خوانیم:

برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه تان، باید تا جایی که ممکن است، با او مشترکات زیادی داشته باشید. همان گونه که می دانید، مردان و زنان از جنبه های زیادی با هم تفاوت دارند، به ویژه درمورد موضوعاتی که دوست دارند در موردشان بحث و گفت و گو کنند.

برای مثال زنان بیشتر اوقات دوست دارند درمورد خانواده، روابط، مشکلات شخصی، مد، بچه ها، شوهرشان، نامزدشان، خرید و احساسات صحبت کنند. از طرف دیگر، مردان دوست دارند بیشتر وقت ها درمورد کسب و کار، ورزش، پول، سیاست، اتومبیل و موضوعات مربوط به دارایی، موفقیت و اشیاء مادی صحبت کنند.
صفحات کتاب :
46

کتاب های مشابه ازدواج با مرد دلخواهتان