کتاب قانون رزونانس pdf

آیا اگر ما آرزویی به کائنات بفرستیم و درخواست کنیم واقعا محقق خواهد شد؟

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قانون رزونانس

کتاب قانون رزونانس نوشتۀ پیر فرانک به سوال "آیا اگر ما آرزویی به کائنات بفرستیم و درخواست کنیم واقعا محقق خواهد شد؟" می پردازد. این کتاب به نقل از مجله Wesentliche به عنوان بهترین کتاب سال شناخته شد.

کتاب قانون رزونانس (Das gesetz der resonans) از دو بخش کلی تشکیل شده است: در بخش اول کتاب مواردی را کشف می کنید که بدان وسیله دنیایتان تغییر می کند و بخش دوم به ارائه راهکارهایی موثر برای رسیدن به آرزوها می پردازد. هدف این کتاب رساندن انسان به آرزوهای خود با استفاده از تفکر نوین و ترفند های ذهنی است.

جملات برگزیده کتاب قانون رزونانس

- متلاشی کردن یک عقیده غلط به مراتب سخت تر از شکافتن و خُرد کردن یک اتم است.

- هر آنچه امروز بدان می اندیشی، فردا همان خواهی شد.

- در واقع انسان در دنیا چیزی خلق نمی کند، بلکه از آن کم می کند.

- مشکلات تو با طرز تفکرت حل شدنی نیستند، زیرا تو خود آن ها را به وجود آورده ای.

- انسان های باهوش تلاش می کنند به آرزوهایشان برسند، زیرا قبل از آن آرزو می کردند خود تلاش کنند.

- ما نباید یاد بگیریم که «چطور می توانیم» استعدادها، ویژگی ها و تفکرات خود را به کار اندازیم، بلکه فقط باید یاد بگیریم که «بپذیریم و قبول کنیم که می توانیم».

گزیده کتاب قانون رزونانس  

ما پی درپی و مدام از آرزوها و خواست های قلبی خود «فقط» صحبت می کنیم و آن را در ذهن خود «فقط» تصور می کنیم، بدون آن که برای برآورده شدن و به مرحله ظهور رسیدن آن ها از طریق احساسات و با معیار عواطف آن ها را در ذهن خود به مرحله ظهور رسانده یا حتی کوچک ترین «ایمان، باور و اعتقادی» به ظهور یا برآورده شدنشان داشته باشیم و مدام در یک تلاش بیهوده مغز ما یک موج الکترومغناطیسی از این درخواست ها ارسال می کند، در حالی که مرکز احساسات ما قلب اعتقاد واقعی که ناشی از عدم برآورده شدن آن است، پس می فرستد و مرجوع می کند.

موج اعتقاد واقعی ما که اغلب به دلیل ترس، تردید، شک و ناامیدی است، پنج هزار برابر قوی تر از امواجی است که مغز از بیان یک خواسته ارسال می کند، یعنی مغز اعلام می کند اما قلب که پنج هزار برابر قدرتش بیشتر است، آن را مردود اعلام می کند. به دنیای بیرون، یعنی همان دنیای واقعی ملموس، مرجوع بودن آن را به صورت ارسال امواج منفی اعلام می کند و نتیجه را خیلی شفاف کف دست ما می گذارد: تو فقط در صورتی می توانی این آرزو را واقعی کنی که به آن از ته دل ایمان و باور داشته باشی، باور داشته باشی که بدان خواهی رسید.

صفحات کتاب :
143
کنگره :
‏‫‬‭BF639‏‫‬‭/ف4ق2 1396
دیویی :
‏‫‬‭289/98
کتابشناسی ملی :
4377747
شابک :
978-964-236-793-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه قانون رزونانس