کتاب بدن خود را پر از اکسیژن کنید pdf

درمانی برای دنیای آلوده ما: پرفروش ترین کتاب در حوزه درمان های مرتبط با اکسیژن

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بدن خود را پر از اکسیژن کنید

کتاب بدن خود را پر از اکسیژن کنید: درمانی برای دنیای آلوده ما نوشتۀ آقای اکسیژن، اد مک کیب، رازهای اکسیژن درمانی تایید شده ای را برای بهبود زندگی شما فاش می کند.

کتاب بدن خود را پر از اکسیژن کنید که پرفروش ترین کتاب در حوزه درمان های مرتبط با اکسیژن است، ضمن معرفی و آموزش اکسیژن درمانی، کمک می کند تا با استفاده از آن سطح سلامت خود، خانواده، دوستان و حتی دیگر افراد جامعه را بالا ببرید.

بدن انسان به تنهایی از صد تریلیون سلول ساخته شده است. بیشتر سلول های بدن، سلول های شناور هستند. اکنون مردی را تصور کنید که حدود 150 پوند وزن دارد. حدود دو سوم یا یک صد پوند از وزن این مرد را آب تشکیل می دهد؛ بنابراین 66 درصد بدن این مرد و ما را آب تشکیل می دهد؛ پس آنچه در آینه مشاهده می کنید، حدود صد پوند آب و بقیه ماده جامد است. بیشتر این صد پوند وزن را توده مایع سمی، انگل، ویروس، باکتری کثیف، آلوده و متعفن، همچنین یک کیسه کربن قابل ارتجاع تشکیل می دهد. کیسه ای که در زندگی امروز این مخمصه عجیب و پیچیده گیر افتاده و ما آن را انسان می نامیم. تنها عامل مفقودی در این میان، وجدان، شعور و عقل سلیم است.

مارک تواین، نویسنده بزرگ، در این باره چنین نوشته است: «هنگام مطالعه کتاب های تندرستی مراقب باشید؛ زیرا ممکن است به خاطر یک اشتباه چاپی، جان خود را از دست بدهید!» بنابراین عقل سلیم به ما می گوید حدود صد پوند آب کثیف داریم که همواره آن را حمل می کنیم، پیش از این که به درستی آن را تنظیم کرده باشیم. از سویی ما آب را هر روزه می نوشیم. اگر شما به طور طبیعی آب شهر می خورید یا حتی از نوشیدنی های تجاری استفاده می کنید یا غذاهایی را می خورید که با آب شهر تهیه شده است، پس به شهر مواد شیمیایی خوش آمدید.

اگر آن قدر خوش شانس باشید که آب چاه بنوشید، هنوز نمی دانید وقتی کشاورز محصولات کشاورزی را سم پاشی می کند، چه اتفاقی می افتد. شاید اکنون این پرسش برای شما پیش بیاید که این مواد با من چه می کنند؟ اد مک کیب (Ed McCabe) در این کتاب می گوید متأسفانه کاری که با شما می کنند، در آینده تأثیر خود را آشکار می کند و آن انباشته کردن این مواد در دراز مدت در بدن تان است.

گزیده  کتاب بدن خود را پر از اکسیژن کنید 

اگر شما نیز مثل من روی این کره مسموم زندگی می کنید، پس می دانید که گزارش شده است ارگان های گوناگونی با این استدلال که اوزون نوعی سم خطرناک است، به خیال خود به سم زدایی پرداخته اند! اگر سطح اوزونی که از طریق ریه ها وارد بدن می شود، بسیار بالا باشد، باکتری ها، ویروس ها و مواد سمی اکسید شده، در بدن باقی می ماند، مجاری دفع مسدود می شود و شما در سینه احساس تنگی نفس می کنید یا شاید مجاری بینی و غشاهای مخاطی شما نیز کمی متورم شود. بدترین اتفاق ممکن نیز این است که متوجه می شوید تنفس برای شما سخت تر می شود؛ زیرا هنوز مواد خاصی در ریه ها وجود دارد و وقتی از حوزه اوزون خارج می شود یا دستگاه خاموش می شود، علائم آن ناپدید می شود.

روش واقعی برای اصلاح استفاده از تصفیه کننده هوای اوزون این است که در پایین ترین سطح و به آرامی کار را آغاز کنید. البته پس از چند هفته، سطح آن را تا آن جا که احساس راحتی کنید بالا ببرید. آیا تنفس اوزون به من آسیب می رساند؟ جالب است بدانید که شما در حال حاضر آن را تنفس می کنید؛ چون اوزون بخشی از طبیعت است. وانگهی مثال روشن در این باره آب است. همه موافقیم که آب خوب است؛ اما اگر به قدر کافی باشد. اوزون هم همین گونه است و هر سیستم ارائه اکسیژن فعال دیگر هم به همین صورت عمل می کند. سطوح زیاد اوزون باعث می شود شما احساس خفگی کنید؛ زیرا شش ها را به دلیل ارسال ذرات خارجی متورم می کند؛ اما شما به طور طبیعی به آسیب دیدگی دچار نمی شوید؛ زیرا بدن نه به واسطه انتقال آب و گاز خارجی اکسید شده ای که در قسمت خارجی سطوح سلولی ریه ایجاد شده است و برای محافظت از اندام های داخلی، خود را مسدود می کند بلکه با خردمندی واکنش نشان می دهد.

افراد هوشیار مدت ها قبل از دستیابی به این سطح، دستگاه را خاموش می کنند. افراد عادی که به صورت اتفاقی سطوح زیادی از اوزون را در رویدادهای صنعتی تنفس می کنند، در مدتی کوتاه بدون آسیب دیدگی دائمی، بهبود می یابند؛ پس همواره باید به این روش درمانی توجه کرد.

صفحات کتاب :
648
کنگره :
RM666‭‬ ‭/‮الف‬66‏‫‬‮‭م7 1395
دیویی :
615/836
کتابشناسی ملی :
4452656
شابک :
978-964-236-623-1
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه بدن خود را پر از اکسیژن کنید