امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نامه به لوئیز

لوئیز ال هی آنچه را که برای زندگی تان می خواهید با شما در میان می گذارد. کتاب نامه به لوئیز مجموعه ای زیبا و شگفت انگیز از جواب های لوئیز ال هی به کسانی ست که برای او نامه نوشته و راهنمایی خواسته اند.

می توانید با توجه کردن به جواب های مدیرانه لوئیز ال هی در کتاب نامه به لوئیز (Letters To Louise)، همه جنبه های زندگی خود را بهبود بخشید. کتاب نامه به لوئیز مجموعه ای از نامه هایی است که لوئیز هی طی سال ها از مردم سراسر جهان دریافت کرده و به آن ها جواب داده است. نامه ها به موضوعات مختلفی اشاره دارند. تقریباً تمامی کسانی که به لوئیز نامه نوشته اند، خواسته اند که به شکلی خودشان و دنیایشان را تغییر بدهند. در جواب ها سعی کرده به آن ها کمک کند تا به هدف هایشان برسند. لوئیز ال. هی خود را سنگ زیربنایی می داند که در مسیر این خودشناسی و خودیابی قرار گرفته است. او فضایی خلق می کند که مردم خودشان را دوست بدارند و به این نتیجه برسند، چه انسان های اعجاب برانگیزی هستند.

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay)، سخنران و مدرس علوم ماورای طبیعت است. او همچنین نویسنده ی کتاب های پر فروش متعددی است و بیش از بیست سال، چهار میلیون انسان را در کشف و استفاده ی درست از استعدادشان برای قدرت های خلاق و رشد فردی و خود درمانی یاری کرده است.

نامه های این کتاب به شکل موضوعی با رعایت ترتیب الفبا (در زبان انگلیسی) مرتب شده است. هر موضوع، فصلی را به خود اختصاص داده و کتاب نامه به لوئیز از نوزده فصل تشکیل شده است. هر فصل با یک مراقبه شروع می شود و با عبارات تأکیدی به پایان می رسد. هدف این است که درونی قدرتمند پیدا کنید.

صفحات کتاب :
256
کنگره :
BJ1581/2‏‫‬‭/ھ9ن2 1395
دیویی :
‏‫‬‭158/1
کتابشناسی ملی :
4185085
شابک :
978-964-2367-48-1‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه نامه به لوئیز