کتاب بی شعور های پوست کلفت را بشناس pdf

راهکارهای عملی برای با وجدان ها در مقابله با بی شعورها

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بی شعور‌های پوست کلفت را بشناس‌

کتاب بی شعور های پوست کلفت را بشناس نوشته ی خاویر کرمنت، شخصیت حقیقی بیشعورها را نمایان می کند و شما به عنوان شخصی درستکار و با معرفت می توانید با به کارگیری تکنیک های این کتاب آن ها را بشناسید و مکر وحیله آن ها را بی اثر کنید. پوست کلفت ها هرگز سین جیم نمی شوند. کسانی که به شرافت و وجدان معتقدند، باید همواره کتاب بی شعور های پوست کلفت را بشناس (The bulletproof asshole) را در دست داشته باشند. دکتر خاویر کرمنت (Xavier Crement) بعد از پانزده سال بررسی و تحقیق روی بیشعورها فکر می کرد که درباره این بیماری (بیشعوری) همه چیز را می داند.

تا این که با یکی از معاونین دولت مردان به نام آنابلا آشنا شد. همان موقع متوجه شد که باید در مورد مسئله بیشعوری تجدید نظر کند. با بررسی روی مسائل آنابلا ماهیت دو نوع بیشعور دیگر یعنی بیشعورهای پوست کلفت و بیشعورهای تمام عیار برایش روشن شد! به همین دلیل مجبور شد این کتاب را در مورد این دو نوع بیشعوری بنویسد. از مهم ترین رازهای برملا شده ی بی شعور تمام عیار این است که او مهارت و توانایی خاصی در این دارد که خودش را ظاهراً فردی بی غل وغش نشان دهد، در صورتی که این آدم بویی از انسانیت و شرافت نبرده است. از چنین آدم هایی پیامی به صورت تله پاتی تراوش می شود که به شعور و عقل سلیم طرف مقابلش حمله ور شده و باعث می شود که آن ها خیال کنند با بهترین و مورد اعتمادترین آدم های روزگار طرف شده اند. در حالی که آن چنان پنهانی توطئه می کنند تا هر جور شده دمار از روزگار آن بدبخت ها درآورد.

خواندن کتاببی شعور‌های پوست کلفت را بشناس‌ و پی بردن به این نکته که چطور سوپر بی شعورها تهدیدی برای جامعه به حساب می آیند، دل و جرئت می خواهد. بی اعتنایی، نپذیرفتن، یاوه گویی، حرف مفت زدن، وعده و وعید، تقیه کردن و دروغ های شاخدارشان شهامت می خواهد. بی شعوری از بین رفتنی نیست. اگر تمایل داشته باشید که متحولش کنید؛ فقط می توانید بر آن غلبه کنید. وقتی یک آدم بی شعور به شما می گوید خودش می فهمد که چه چیزی برایت بهترین است، باید سر او داد بزنی و بگویی: "برو کشک ات را بساب. تو فقط یک بی شعور هستی."

شما در کتاب بی شعور های پوست کلفت را بشناس با کلک های و نیرنگ های بی شعور آشنا می شوید. با شرح و تفصیل درمورد بی شعورها، آدم های شرافتمند یاد می گیرند که نگذارند این موجودات شستشوی مغزی شان دهند. هدف خاویار کرمنت این است که آبروی جماعت بی شعور را ببرد. خاویار کرمنت معتقد است بیشعورها، افرادی نابغه و باهوش هستند. نابغه هایی خودخواه، مردم آزار و با اعتمادبه نفسی کاذب. این افراد با منفعت طلبی های خود در نهایت به خود و افراد جامعه ضرر می رسانند. بیشعوری یک بیماری است و بیشعور یک بیمار.

گزیده کتاب بی شعور های پوست کلفت را بشناس

پایه و اساس زندگی مردم بر روی باور و اعتقاد قرار دارد. تو با باور به بابانوئل و پری دندان بزرگ شده ای. در بزرگی هم به مادر، کشور و پای سیب اعتقادی قوی داری. اگر کسی به تو بگوید که باید فلان کتاب را بخوانی، بلافاصله می روی و کتاب را می خری. هر چند کتاب به مذاق تو خوش نیاید، ولی حرف دوستت را زمین نمی زنی.

افراد خوب معتقد هستند واقعاً مهم نیست آن ها به چه چیزی اعتقاد دارند، اما اصل مطلب این است که آن ها اعتقاد دارند! این هم فرصتی بی نظیر برای بی شعورها است. آن ها می توانند هزاران بار دروغ بگویند و بیشتر مردم باوجدان هرگز مچ آن ها را نگیرند. آن ها دل شان می خواهد حرف های این بی شعورها را باور کنند. آن ها خیال می کنند که اگر دیگران یا حتی بی شعورها را باور نداشته باشند؛ برای شخص خودشان کسر شأن خواهد بود. دروغ های پیش پا افتاده فایده ندارد. راستش به ریسک آن نمی ارزد. اگر می خواهی سبک زندگی بی شعوری تو تابلو شود سراغ دروغ های گنده نان و آبدار برو. دروغ بزرگ بگو. هر چقدر دروغ بزرگ تر باشد، مردم بیشتر آمادگی پذیرش بی برو برگرد آن را دارند.

اگر تو فمنیسم هستی، به طرفدارانت بگو که همه ی مردان خوک صفت هستند. آن ها می دانند که حرف تو حقیقت ندارد، ولی بدون توجیه آن را می پذیرند. این حرف، گفته ای جسورانه است و عبارت تأکیدی متحول کننده زندگی به حساب می آید! چنین جمله ای به آن ها قدرت می دهد که کم کم از مردان متنفر شوند. این همان چیزی است که دل شان می خواست بشنوند. وقتی عده ای از زنان اعتراض می کنند که از ازدواج شان خوشحال هستند و نمی توانند زندگی بدون مردان را تجسم کنند، فمنیست ها با دروغی به مراتب بزرگتر جواب شان را می دهند. آن ها می گویند: مردان؛ این دسته از زنان را شستشوی مغزی داده اند!

دیویی :
‏‫‬‭‬‭155/2
کتابشناسی ملی :
3953051
شابک :
978-964-236-696-5
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
246
کنگره :
‏‫BF724/3‭‬ ‭/خ9‏‫‬‭ک43 1395

کتاب های مشابه بی شعور های پوست کلفت را بشناس