امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,600
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
24,000
15%
ت 20,400
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب استراتژی کتاب فروشان موفق

کتاب استراتژی کتاب فروشان موفق (بازاریابی راهبردی) نوشته‌ی محمدرضا اسماعیلی و مرضیه حبیبی به فرایند توزیع و فروش کتاب و نقش فروشنده کتاب می‌پردازد. نقش فروشنده در این صنف پررنگ‌تر از دیگر شغل‌ها است و اوست که با هدایت درست و اصولی، کتاب مورد نظر را به مشتری معرفی می‌کند. کتاب استراتژی کتاب فروشان موفق  به بررسی این نقش مهم و خصوصیات و توانمندی‌های مورد نیاز فروشنده به صورت ویژه پرداخته است.

این روزها اکثر ناشران و کتاب فروشی ها از کساد بودن بازار کتاب گله دارند، اما در این بین ناشران و کتاب فروشی هایی هستند که اوضاع و احوالشان کمی بهتر از بقیه هم صنف هایشان می باشد و کتا ب هایی با تیراژهای بالا به بازار عرضه می کنند و اوضاع کسب و کارشان تا حدودی پر رونق است.

بر این اساس ما به دنبال آن هستیم که تجربیات آن ها و برداشت های خود را در خصوص اصول و مبانی کسب و کار کتاب ارائه نماییم، به گونه ای که بتواند برای تمامی ناشران و کتابفروشی های فعال و کسانی که قصد دارند در این زمینه فعالیت نمایند، مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجایی که در فرایند توزیع و فروش کتاب، نقش فروشنده کتاب پررنگ تر از دیگر شغل ها می باشد و اوست که با هدایت درست و اصولی، کتاب مورد نظر را به مشتری معرفی می نماید، لذا در این نوشتار، نقش فروشنده و خصوصیات و توانمندی های مورد نیاز وی به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفته است. جذب مشتری باید اولویت اصلی یک فروشنده باشد.

کتاب استراتژی کتاب فروشان موفق از چهار فصل تشکیل شده است؛ در فصل اول، در خصوص کتاب و اهمیت آن به عنوان یک سرمایۀ فرهنگی، مطالب مختصری عنوان گردیده است. در فصل دوم، مراحل راه‌اندازی فروشگاه کتاب و الزامات و بایدها و نبایدهای آن تشریح شده است. این فصل به عنوان یک راهنما برای کارآفرینان حوزۀ کتاب قابل بهره‌برداری است. در فصل سوم، تجربیات برخی از ناشران و فروشندگان کتاب دسته‌بندی و در قالب مدلی شماتیک ارائه شده است. نهایتاً در فصل چهارم، اصول و مبانی بازاریابی راهبردی برگرفته از تحقیقات دانشمندان علم بازاریابی، ارائه شده است. شما می‌توانید با مطالعۀ این فصل، با خلاصه‌ای از علم بازاریابی که در کتب و مقالات مختلف و با ذکر منبع ارائه شده، آشنا شوید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
113
کنگره :
Z278‏‫‭/‮الف‬46ب2 1396
دیویی :
070/5
کتابشناسی ملی :
5009263
شابک :
978-600-97671-3-7

کتاب های مشابه استراتژی کتاب فروشان موفق