امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟
کتاب نانسی و ماجرای خواب شنبه شب نوشته ی جین اکانر، با رویکرد «خودآگاهی» یکی از مجموعه کتاب های هدفمند نانسی است که با تصاویر ساده و متنی روان برای کودکان گروه سنی «ب» ارائه شده.

نانسی و ماجرای خواب شنبه شب (Fancy Nancy: Saturday night sleepover) با محتوای ساده و جذاب خود در انتها به کودک مهارتی را می آموزد و این ویژگی ارزنده بهترین روش در آموزش و شکل گیری شخصیت کودکانمان می باشد.

بگذار تجربه کند، شاید هزاران بار این جمله را به کار برده ایم و به کودکانمان این اجازه را داده ایم تا با تمام وجود موضوع را لمس کنند ولی می دانیم که نمی توان تمام زندگی را بر اساس تجربه طی کرد. در اینجا داستان ها کمک می کنند تا با ایجاد دنیایی فانتزی و زبانی کودکانه قصه ای را به مهارتی در درون کودک تبدیل نمایند. همانطور که می دانیم تعدادی از بزرگترها درونشان پر از دنیای کودکیست مانند «جین اکانر» که با روندی ساده اتفاقی لمس پذیر را برای کودک به وجود می آورد.

جِین اُکانِر (Jane O’Connor)، در شمال غربی نیویورک به دنیا آمد و در آن جا بزرگ شد. او بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه «اسمیت» به شهر خود بازگشت و کار نشر را آغاز کرد. همچنین او در کنار نویسندگی، کار ویراستاری هم انجام می دهد. جِین بیش از شصت کتاب کودک نوشته که هفت عنوان از مجموعه کتاب های نانسی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز بوده است.

این مجموعه با اطلاعاتی که به شما ارائه می دهد کمک می کند تا مسیری هدفمند در جهت استاندارد کردن تربیت کودک خود داشته باشید. سازمان بهداشت جهانی، استانداردهایی را برای پرورش کودکان تعیین کرده است که مجموعه نانسی بر این اساس تألیف شده. این کتاب ها را کودک می تواند به عنوان کتاب داستان بخواند و حتی اتفاقات داستان ها را می توان به صورت عملی به وسیله والدین و یا معلمین برای کودک به تصویر کشید.
کتابشناسی ملی :
4671581
شابک :
‏‫‫‬‭978-600-8693-27-7
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
34
دیویی :
‭‮دا‬۱۵۳/۳‬‭ ‮الف‬۹۳۶ ‮‌‌‌م‌ن‬ ۱۳۹۶‬

کتاب های مشابه نانسی و ماجرای خواب شنبه شب