امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گام های ثروت آفرینی

کتاب گام های ثروت آفرینی به قلم علی شاه حسینی، با استفاده از امثال و حکایت ها، شما را به طور کامل، درست و دقیق با الفبای ثروت آفرینی آشنا می کند. اگر شما الفبای زبانی را به این صورت فرا بگیرید قادر خواهید بود آن زبان را صحبت کرده و با آن ارتباط برقرار کنید.

با بررسی زندگینامه و احوالات ثروت آفرینان دنیا به این نکته پی خواهید برد که آن ها از گام های کوچک و بسیار ساده شروع کرده و کم کم به یک فرد ثروت آفرین تبدیل شده اند. علی رغم اینکه این افراد در ذهن بسیاری به نوعی انسان های استثنا به نظر می رسند اما مطالعات نشان می دهد که آن ها از افراد معمولی جامعه و با ضریب هوشی متوسط هستند.

یکی از ویژگی های افراد ثروت آفرینان این است که الفبای ثروت آفرینی را به دقت بررسی کرده و آن را فراگرفته اند. برای یادگیری الفبای امور مالی، مدیریت مالی و گام های ثروت آفرینی تنها لازم است همین فرمول های ساده بیان شده در این کتاب را استفاده کرد و به قله ی ثروت و خدمت دست یافت.

بدون شک با توانایی های فراوانی که هر یک از شما دارید، می توانید به همه این خواسته ها دست یابید؛ اما پرسش های مهمی که به ذهن خطور می کنند این است که آیا در حال حاضر، ابزار لازم برای رسیدن به خواسته های خود را دارید؟ آیا می دانید چگونه در کارهایتان تواناتر شوید؟ در مقام یک انسان چگونه می توانید به خرد و ژرف نگری بیشتر دست یابید؟ چگونه می توانید بر موانع چیره شوید؟ آیا باید سخت تر کار کنید، طولانی تر کار کنید یا منتظر از راه رسیدن چیزهایی باشید که شما را به سوی بهتر شدن سوق می دهند؟

بسیاری از نوشته های کتاب گام های ثروت آفرینی را از پیش شنیده اید و می دانید اما آنچه اهمیت دارد عمل کردن به این دانسته هاست لذا این کتاب در تلاش است تا شما را در جهت سوق دادن به سمت عملگرایی یاری دهد. پس از پایان این کتاب تحول عظیمی که در احوالات، درآمد و کسب و کارتان ایجاد شده را به وضوح حس خواهید کرد. تعریف شما از موفقیت هرچه که باشد، مطالعه کتاب گام های ثروت آفرینی زندگی تان را دگرگون کرده و کمکتان می کند آن موفقیت را در آغوش بگیرید.

گزیده کتاب گام های ثروت آفرینی 

تمام آدم ها خودشان را فردی شایسته، توانمند و با لیاقت می دانند؛ اما این طور نیست. برای شایستگی ارزیابی داریم و باید این ارزیابی را انجام دهیم تا متوجه شویم شایسته هستیم یا نه. آیا برای جایگاهی که داریم، مهارت، فنون و تجربه کافی را داریم؟ آیا فقط می توانیم خوب حرف بزنیم یا خوب هم می توانیم عمل کنیم؟ یکی از ویژگی های آدم های شایسته این است که می خواهند جای خودشان باشند. این تفکر اشتباه است که فکر کنیم می توانیم جای همه باشیم. ما مهره گِردی هستیم که فقط می توانیم در خانه های گرد قرار بگیریم. اگر بخواهیم در خانه های چهار گوش یا سه گوش قرار بگیریم، به خودمان صدمه خواهیم زد.

از دیگر ویژگی های افراد شایسته، ایمان و توکلی است که همواره آنان را در مسیر درست قرار می دهد. اگر بودجه، وقت و انرژی مردم را هدر دهیم، بدهکار آن ها خواهیم شد و نمی توانیم نام خود را آدم شایسته بگذاریم. امروزه تمام مهارت ها آموختنی است. شایستگی هم باید یاد گرفته شود. باید یاد بگیریم که چطور یک فرد شایسته شویم. وقتی کودکی که از مطب دکتر برمی گردد، می گوید دوست دارد دکتر شود، یعنی آن پزشک رفتار و برخوردش با این کودک شایسته بوده و مهارت های برقراری ارتباط را می دانسته است؛ اما گاهی پس از رفتار با یک انسان فرهیخته می گوییم نمی خواهیم تحصیلات بالا داشته باشیم و این یعنی او تمام معیارها را نداشته است. برای شایسته بودن باید تمام معیارهای انسانی را داشته باشیم. انسانی باشیم کمال گرا. کمال گرایی به سمت بهتر زیستن و بهتر بودن را باید در رأس امور خود قرار دهیم. یک انسان ابعاد گوناگون دارد، پس باید به سمتی برویم که روی تمام ابعاد خود کار کنیم و از هر نظر شایسته باشیم.

کتابشناسی ملی :
5371251
شابک :
978-964-236-989-8
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
240
کنگره :
HG179‏‫‬‭/ش2گ2 1397
دیویی :
332/024

کتاب های مشابه گام های ثروت آفرینی