امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پنج دقیقه ان ال پی

با مطالعه ی کتاب پنج دقیقه ان ال پی: هر روز تمرین کنید و مثبت بیندیشید نوشتۀ کارولین بویز، در خواهید یافت بی آن که مهم باشد، در کدام مرحله ی زندگی تان قرار دارید یا چه هدفی را دنبال می کنید.

هدف کتاب پنج دقیقه ان ال پی: هر روز تمرین کنید و مثبت بیندیشید (5Minute NLP) این است که از مهارت های تازه ی خود برای بهبود زندگی تان بهره گیرید. می توانید بلافاصله از این مهارت ها استفاده کنید. همه ی آن ها با دقت بررسی و امتحان شده اند و کاربرد دارند. هرچه بیشتر آن ها را تمرین کنید، بهتر است.

«ان ال پی» فنونی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید نتایجی نو خلق کنید. شاید مایل باشید ارتباطات بهتری برقرار کنید و از زندگی تان بیشتر لذت ببرید یا درصدد هستید زندگی اجتماعی بهتر یا موفقیت شغلی کسب کنید. شاید هم می خواهید پول بیشتری درآورید یا آن که خود را از شرّ عادت یا ترس رها کنید یا در واقع می خواهید خودتان را بهتر و بیشتر بشناسید.

شاید در زندگی روزمره و قراردادی موفق باشید اما هنوز چیزهایی وجود دارند که می خواهید در خودتان تغییرشان بدهید. در این راستا می توانید از «ان ال پی» به عنوان راهنما و مربی کمک بگیرید تا به موفقیت و شادی دست یابید. می توانید از «ان ال پی» برای هدایت همکاران تان در امر فروش و ایجاد ارتباطات بهتر و مدیریت سازمان تان استفاده کنید.

«ان ال پی» در واقع مجموعه فنونی است که در زندگی روزمره برای دستیابی به تعالی کاربرد دارد. ساختارش الگو قرار دادن افرادی است که در زندگی خویش در بسیاری از زمینه ها به موفقیت دست یافته اند. «ان ال پی» به شما می آموزد که اتفاقات در زندگی تان تغییر ایجاد نمی کنند بلکه واکنش شما نسبت به آن اتفاقات است که تغییر آفرین می شود.

صفحات کتاب :
208
کنگره :
1391 95ب4ب/ 637BF
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
3010342
شابک :
978-964-236-475-6
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه پنج دقیقه ان ال پی