کتاب چگونه رابطه‌ی زناشویی خود را نجات دهید

راهبرد هفت مرحله ای برای پیوند مجدد با همسرتان

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

با خواندن کتاب چگونه رابطه‌ی زناشویی خود را نجات دهید نوشته فیلیپ مک گرا نه فقط به علت و نحوه‌ی به هم خوردن زندگی و رابطه زناشویی خود پی خواهید برد، بلکه نحوه‌ی بیرون آمدن از این مهلکه را نیز خواهید آموخت. نکته‌ی مهم تر این که بدون احساس حمایت و فریب خوردگی به این آموزه‌ها و راهکارها دست خواهید یافت.

معرفی کتاب چگونه رابطه‌ی زناشویی خود را نجات دهید

با خواندن کتاب چگونه رابطه‌ی زناشویی خود را نجات دهید نوشته فیلیپ مک گرا نه فقط به علت و نحوه‌ی به هم خوردن زندگی و رابطه زناشویی خود پی خواهید برد، بلکه نحوه‌ی بیرون آمدن از این مهلکه را نیز خواهید آموخت. نکته‌ی مهم تر این که بدون احساس حمایت و فریب خوردگی به این آموزه‌ها و راهکارها دست خواهید یافت.

خلاصه این که نه فقط با خواندن کتاب چگونه رابطه‌ی زناشویی خود را نجات دهید (Relationship rescue) مردانگی تان را از دست نخواهید داد، بلکه به احتمال زیاد آن را بازیابی خواهید کرد. چنانچه رابطه‌ی زناشویی تان با مشکل رو به رو شده است، صرف نظر از این که مشکل آن کوچک باشد یا بزرگ، روش سر و سامان دادن آن را به شما یاد خواهیم داد. قصد نداریم سخنان زیرکانه و تملق آمیز بگوییم، همچنین نمی خواهیم شما را در معرض یک مشت حرف های مفت خردمندانه قرار دهیم.

نمی خواهیم از مجموعه‌ای یاوه های روان شناختی نظریه های متداول و مد روز استفاده کنیم. بلکه می‌خواهیم پاسخ هایی به شما بدهیم که سر راست و صریح‌اند، مهمل و بی معنا نیستند، و مؤثر و کارآمدند، پاسخ هایی که همواره مؤثر و کارآمد بوده اند، ولی اینک زیر خروار مطالب مهمل و بی معنای روانشناسی عامه پسند مدفون شده اند. ولی اگر خواهان نجات موفقیت آمیز رابطه‌ی زناشویی خود و پیوند مجدد با همسرتان هستید، باید یک پیش شرط و پیش نیاز جدی و نتیجه مدار را رعایت کنید. باید خود را واقعی کنید.

به شما قول می دهیم، می توانید همسرتان را خلع سلاح کنید و از روشنی روز به تاریکی شب تبدیل کنید، می توانید همسرتان را مثل موم آب کنید تا به شخص بهتری تبدیل شود، ولی این کارها تا زمانی که نخست خانه‌ی درون خود را پاک نکنید، ذره ای تأثیر مثبت نخواهد داشت. این سفر با شما و همسرتان شروع نمی شود؛ بلکه فقط و فقط با خود شما شروع می شود. شما باید قدرت خود را باز پس گیرید و تبدیل به شخصی شوید که به دنبال کیفیت بهتر است، احترام خود را به دیگران القا می کند، و به چیزی کمتر از عشق فعال و همیشگی رضایت نمی دهد.

به مرور که شما به خویشتن واقعی خود باز می گردید و درباره‌ی رویکرد جدید خود نسبت به عشق، زندگی، و دیدگاه تان تصمیم می گیرید، این تغییر از درون شما به بیرون بازتاب می شود. هدف و مقصود شما باید بسیار شفاف و واضح باشد. سر و سامان دادن به رابطه‌ی زناشویی تان، و نجات آن، در گروی تلاش شخص شماست. اتخاذ هر نوع رویکرد دیگری در این زمینه شکست فاجعه باری برای شما تضمین می کند. به همین جهت است که باید کار را از سر و سامان دادن خودتان شروع کنیم.

به اصول پایه ی تعیین شده در کتاب چگونه رابطه‌ی زناشویی خود را نجات دهید بازگردید و با علاقه، انرژی، وشور و شوقی که از زمان کودکی تان سابقه نداشته است، با آن ها زندگی کنید. آیا به یاد می آورید زمانی که خیلی کوچک بودید و هیچ گونه آگاهی خاصی به خود و هیچ توجهی به فکر دیگران نداشتید، چقدر به رقصیدن وخواندن علاقه داشتید؟ این احساس و این روحیه‌ی نترس و شجاعانه آتشی را در وجود شما روشن می کند که به طور قطع، همسرتان را با شعله های مهر و محبت خود گرم و شکوفا خواهد کرد. شما آماده‌ی پیروزی هستید. زمان حرکت به سوی پیروزی و زندگی پیروزمندانه‌ی شما فرا رسیده است.

درباره نویسنده

دکتر فیلیپ مک گرا (Phillip C McGraw) که بیشتر با نام دکتر فیل شهرت دارد، یکی از چهره های تأثیرگذار یک دههٔ اخیر در زمینهٔ رشد و موفقیت شخصی است. حضور مکرر و مداوم او در برنامهٔ تلویزیونی اپرا، نوشتن ده عنوان کتاب موفق و پرفروش و استقبال فوق العاده از برنامهٔ تلویزیونی خود او (با نام دکتر فیل)، نشان دهندهٔ جایگاه و تأثیرگذاری او نزد مخاطبان فراوان است.

فیلیپ مک گرا در سال ۱۹۷۵ در رشتهٔ روانشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. یک سال بعد در همین رشته مدرک کارشناسی ارشد گرفت و در سال ۱۹۷۹ به اخذ مدرک دکترا نائل شد. مک گرا از آن زمان تا سال ۱۹۸۳، در کنار پدرش مطب داشت و به روان کاوی می پرداخت.

او در سال ۱۹۹۰ به همراه یک وکیل شرکتی تأسیس کرد تا در زمینهٔ بررسی سلامت روانی افراد در پرونده های حقوقی مشاوره دهند. وقتی اُپرا وینفری در سال ۱۹۹۵ به دادگاه کشانده و درنهایت در سال ۱۹۹۸ تبرئه شد، دکتر فیل نقش مهمی در تدوین لوایح و دفاعیات او داشت. آشنایی اپرا با او به دعوت برای حضور در برنامهٔ تلویزیونی اُپرا منجر شد و استقبال از این برنامه به قدری زیاد بود که حضور دکتر فیل در این برنامه به صورت مداوم و هفتگی در آمد.

فیل مک گرا یک سال بعد اولین کتابش را با عنوان راهکارهای زندگی منتشر کرد که بسیار پرفروش شد. کتاب های بعدی او با عنوان نجات رابطه، پذیرش واقعیت، راه حل نهایی وزن، اول خانواده و... همه با استقبال و موفقیت فراوان همراه شدند و اغلب آن ها شامل جلدهای تکمیلی در قالب دفتر تمرین هستند.

دانلود کتاب چگونه رابطه ی زناشویی خود را نجات دهید

نسخه الکترونیک این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

شابک :
978-964-236-200-4
سال نشر :
1388
صفحات کتاب :
423
کنگره :
‏‫‬‭RC488/5‏‫‬‭/م63ن31388
دیویی :
616/89156
کتابشناسی ملی :
1879972

کتاب های مشابه چگونه رابطه ی زناشویی خود را نجات دهید