کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها pdf

معجزه صبح؛ برای پیشرفت سریع تجارتتان ابتدا باید "خودتان" پیشرفت کنید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح) نوشتۀ هال الرود و پت پترینی، برای بازاریابان شبکه ای نقشه راهنمایی است که آن ها را به موفقیت می رساند! با به کارگیری این کتاب و کنترل چگونگی شروع روز خود، زندگی رویایی تان را می آفرینید.

هدف کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح) (The Miracle Morning For Network Marketers)، این است؛ اگر می خواهید در بازاریابی شبکه ای به مرحله بعدی برسید، ابتدا باید بدانید که چگونه خود را به سطح بعدی برسانید.

اگر می خواهید موفقیت و درآمد فوق العاده ای را جذب، ایجاد و حفظ کنید، ابتدا باید یاد بگیرید چطور به آسانی موفقیت و درآمد دلخواه را جذب، ایجاد و حفظ کنید. سپس باید در مهارتی تسلط یابید که بازاریابان شبکه ای در ساخت بازار، به نوعی از درآمد و آزادی دست می یابند که فقط یک درصد افراد درجه یک از آن بهره مند می شوند. لازم است فوت و فن های مواردی مانند مشتری یابی، معرفی فرصت ها، محصول و پیگیری را یاد بگیرید. در نهایت بازاریابان جدید را در سازمان خود مشغول به کار کنید.

کتاب تمرینات جادویی برای بازاریابان شبکه ای مانند دیگر کتاب های بازاریابی شبکه ای نیست. این کتاب نشان می دهد چطور در هر زمینه ای از زندگی موفق شوید و هم زمان بازاریاب عالی بوده و زندگی پر از سلامتی، تعادل و موفقیت را تجربه کنید.

هال الرود (Hal Elrod) و پت پترینی (Pat Petrini) در این کتاب به شما می گویند بازاریابان عالی و درجه یک چه کاری انجام می دهند و از همان ابتدا به شما کمک می کنند از لحاظ ذهنی، عاطفی، روحی و مهارت و راهبرد همانند آن ها شوید.

جملات برگزیده کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح):

- پر کردن پرسش نامه و ثبت نام شما را بازاریاب نمی کند.
- قهرمان موفق، فردی معمولی اما با تمرکز فوق العاده است.
- معجزات بزرگ و گنجینه های شگفت انگیز در انتظار افراد کوشا هستند.
- برای تعیین حد و مرزهای خود بجنگید و مطمئن شوید مالک آن ها هستید.
- هرگاه خود را با اکثریت هم نظر یافتی، بدان زمان آن است در کارت تفکر و تأمل کنی.
صفحات کتاب :
256
کنگره :
BF637‭‬ ‭/ر2‏‫‭‮الف‬67 1395
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4243870
شابک :
978-964-236-756-6
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه تمرینات جادویی برای نتورکرها