امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟
چند سال پیش آندره مالرو اعلام کرده بود که قرن بیست و یکم یا یک قرن معنوی خواهد بود یا نخواهد بود. به نظر من این گفته صحیح است. اگر نگاهی به جهان بیندازیم خواهیم دید که بیش از پیش درباره اهمیت سرمایه گذاری در زندگی معنوی همانند جنبه های عقلانی و فیزیکی آن خواهیم شنید. در جهان امروز افراد زیادی دوست دارند زندگی معنوی خود را تقویت کنند، اما نمی دانند از چه راهی و چگونه؟ خصوصیات و نگرش و رفتارهای عمومی مردان و زنانی که موفق به پیمودن این مسیر شده اند، به طور دقیق چه می باشد؟ شاید برخی از منابع و روش ها از نظر شما قدیمی و از مد افتاده باشند و از خود بپرسید که برخی از افراد چطور می توانند به آرامش روحی دست پیدا کنند.

نکات ارائه شده در این کتاب بسیار ساده است و در عین حال برای رسیدن به یک زندگی معنوی و آرامش روحی بسیار اساسی است. بدون آنها کلمات «زندگی معنوی» فقط به صورت یک مفهوم انتزاعی باقی خواهد ماند، و به شکل حقیقی و مؤثر محسوس نمی شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" وقتی که فقط بر روی خودتان متمرکز هستید و فقط به چیزهایی که مربوط به خودتان است اهمیت می دهید، هیچ گاه نمی توانید به آرامش حقیقی دست یابید. وقتی بدون انتظار و با سخاوت از بقیه، مراقبت می کنید یا به آنها اهمیت می دهید، بسیاری چیزهای خوب و نیک به شما بر می گردند، چیزهای خوبی که آرامش درونی به همراه دارند. هر عملی که از روی محبت و دلسوزی با نیت خالصانه انجام می دهید راه شما را برای رسیدن به آرامش هموارتر می کند."
صفحات کتاب :
114
کنگره :
‏‫BF۶۳۷‭‬ ‭/آ۴‏‫‭م۸ ۱۳۹۶‬‬
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
4824528
شابک :
978-600-96850-9-7
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه 110 راز رسیدن به آرامش