امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
اگر می توانستید حداقل یک مورد را در خودتان تغییر دهید تا زندگی تان را بهتر کنید، آن چه بود؟ کتاب چگونه نقاط ضعفم را به نقاط قوت تبدیل کنم؟ اثر هارولد اچ بلوم فیلد و لئونارد فلدر، شیوۀ مقابله با آنچه می خواهید تغییر دهید و از نقطه ی ضعف به قدرت تبدیل کنید، به شما نشان می دهد.

همۀ ما حداقل یک پاشنۀ آشیل، یک نقطۀ ضعف یا موردی برای احساس ناامنی یا آسیب پذیری داریم که پیوسته ما را به اشتباه می اندازد و اغلب حالت یا مشکل روان شناختی عمیقی هم نیست. در واقع، آدم هایی که اصرار دارند نقطه ضعف ندارند، به احتمال قوی کسانی هستند که پاشنۀ آشیل شان این است که خیال می کنند باید کامل و بدون نقص باشند! کتاب چگونه نقاط ضعفم را به نقاط قوت تبدیل کنم؟ (Making Peace With Your Self) دربارۀ کامل بودن نیست. تنها باید با آن خصوصیاتی که به شکلی مداوم در مسیرمان قرار می گیرند، مقابله کنیم.

بیشتر آدم ها هرگز به دلیل نقطه ضعف خود به دنبال روان درمانی نمی روند. با این حال همۀ ما از برخی آسیب پذیری ها رنج می بریم که با ارتباطات صمیمانه مان، شغلمان و رضایت شخصی مان همراه می شوند. کشف پاشنۀ آشیلتان می تواند آغاز تغییر نقطه ضعفتان به نقطۀ قوت باشد.

برای اینکه از کتاب چگونه نقاط ضعفم را به نقاط قوت تبدیل کنم؟ نوشتۀ هارولد اچ بلوم فیلد (Harold H. Bloomfield) لئونارد فلدر (Leonard Felder) بیشتر سود ببرید، اصول آن را مرور کنید و به طور منظم آن ها را به کار ببرید. گرایش داشته باشید برخی از راهبردهایی را که ممکن است در ابتدا در برابرشان مقاومت می کردید، امتحان کنید. شما تنها پاشنه های آشیل سرزنش کننده ای دارید که باید آن ها را کنار بگذارید و احساسی از قدرت و خشنودی به دست آورید. هیچ کدام از روش ها دشوار نیست. به تنها چیزی که نیاز دارید اشتیاق برای رشد یافتن و تمرین منظم است.
صفحات کتاب :
242
کنگره :
‏‫‬‭BF575‏‫‬‭/خ87ب8 1393
دیویی :
‏‫‬‭‬‭155/2
کتابشناسی ملی :
2120178
شابک :
‏‫‬‭‭978-964-236-311-7
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه چگونه نقاط ضعفم را به نقاط قوت تبدیل کنم؟