کتاب آموزش طراحی و اسکیس در 30 روز pdf

ساده ترین راه برای فراگیری طراحی و اسکیس در کمتر از یکماه

امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب آموزش طراحی و اسکیس در 30 روز اثر مارک کیستلر متد و روش های یادگیری طراحی و اسکیس زدن را به سادگی و به صورت مرحله به مرحله آموزش داده است.

علاقه مندان و دانشجویان به راحتی پس از گذراندن یک ماه و هر روز با وقت گذاشتن به میزان بیست دقیقه می توانند مطالب این کتاب را فرا گیرند. بیش از 500000 نسخه چاپی از این کتاب تاکنون به فروش رسیده است.

حتی اگر شما هیچ تجربه قبلی در طراحی ندارید و یا تجربه اندکی دارید و حتی اگر باور ندارید که دارای یک استعداد طبیعی هستید، اگر تنها می توانید چند عدد مداد و روزی بیست دقیقه زمان برای خود فراهم کنید، شما خواهید توانست که طراحی تصاویری شگفت انگیز را بیاموزید. بله، شما آموزگار درستی را یافته اید. این همان کتاب درستی است که در پی آن بودید.

کتاب آموزش طراحی و اسکیس در 30 روز (You can draw in 30 days)، این احتمال را آشکار می کند که شاید، ممکن است، شما بتوانید طراحی کردن را بیاموزید.

به دنیای مارک کیستلر (Mark Kistler)، جهان امکانات خلاق خوش آمدید. شما ارائه واقع گرایانه همه چیز، از عکس ها تا مناظر، از جهانی که پیرامونتان می بینید و همچنین ترسیم سه بعدی تصاویری کاملاً ذهنی را فرا خواهید گرفت. این ادعای بزرگی است سرشار از تعهدات بزرگ. ممکن است شما مردد و متعجب باشید که مارک کیستلر چگونه می تواند چنین ادعایی بکند. آسان ترین راه برای او، برای اثبات توانایی اش این است که داستان موفقیت شاگردان پیشینش را با شما به اشتراک بگذارد.

کتاب های مشابه آموزش طراحی و اسکیس در 30 روز