× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

محل یک رستوران موفق

365 رمز موفقیت برای کسب درآمد بیشتر در رستوران

نوع اثر : کتاب

ناشر : افریز

نویسنده :

مترجم : کورش محمودی ده ده بیگلو , کلارا مهرانیان

صفحات کتاب : 138

کنگره : ‏‫TX۹۱۱/۳‭‬‭ /ت۷‏‫‬‮‭آ۴ ۱۳۹۵

دیویی : ‏‫‬‮‭۶۴۷/۹۵۰۶۸۱

کتابشناسی ملی : 4058206

شابک : 978-600-9653-91-1

سال نشر : 1395

خلاصه اثر

کتاب محل یک رستوران موفق نوشته لورا آرداسر به بیان ۳۶۵ رمز موفقیت برای کسب درآمد بیشتر در رستوران می پردازد.

انتخاب مکان مسئله ای نیست که به سرعت و از روی بی توجهی انجام گیرد. البته کار خیلی دشواری هم نیست، ولی یافتن و تأمین کردن یک موقعیت مکانی خوب پروسه ای است که نیاز به یک سرمایه گذاری زمانی و انجام تحقیقات و بررسی های دقیق دارد. به یاد داشته باشید، انتخاب یک محل نامناسب اتفاقی نیست که به راحتی قابل رفع و رجوع باشد شما می توانید برنامه های بازاریابی یا طرز تهیهٔ سس مخصوصتان را عوض کنید، ولی تغییر مکان مقولهٔ دیگری است!

اگرچه پروسهٔ مکان یابی بسیار متغیر است و بستگی به این دارد که شما بخواهید عملکرد خودتان را با اضافه کردن تجهیزات جدید به موقعیت مکانی فعلی، توسعه دهید یا این که برای اولین بار در جستجوی یک مکان مناسب برای شروع کارتان باشید، در هر صورت اصول کلی مکان یابی یکسان است.

خبر خوب این است که شما در حال حاضر اولین قدم خود را جهت انجام تحقیقاتتان برداشته اید! این کتاب راهنما به شما کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز برای یافتن مکان مناسب را در اختیار داشته باشید و شما را در پروسهٔ "یافتن، مذاکره کردن و تأمین بهترین موقعیت مکانی برای رستوران تا کسب حداکثر سود ممکنه" هدایت می نماید.

در بخشی از کتاب محل یک رستوران موفق (Restaurant site location) می خوانیم:

اگر می خواهید کار جستجوی خود را برای یافتن یک مکان جغرافیایی خیلی بزرگ شروع کنید، ابتدا لازم است که به دنبال بزرگ ترین ناحیه ها و منطقه ها باشید و بعد تمرکزتان را معطوف به یک مکان خاص نمائید. اگر برای یک شرکت کار می کنید، به طور حتم اطلاعات زیادی از بازار در اختیار دارید که شامل داده هایی دربارهٔ عوامل مؤثر برای بهتر شدن نوع کار شما می باشد. هر چند اگر شما تنها مالک محل می باشید، تصور کنید که در اختیار گرفتن یک فضای بزرگ در چنین ناحیه ای تا چه حد می تواند کار سخت و ترسناکی باشد! در اینجا برخی پیشنهادات برای کمک بیشتر به یافتن مکان بهتر در مراحل اولیه داده شده است.

کتاب الکترونیکی

5,000 تومان

حجم : 862.4 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 138

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

مقدمه
فصل اول: خودتان و بازار فروشتان را بشناسید
ویژگی های شخصیتی شما
سرمایه گذاری شخصی شما
طرز فکر و عقاید شخصی شما
نحوه ی تشخیص پتانسیل بازار کاری – نگاهی به رقبای خود داشته باشید
شبکه
نگهداری و حفظ سبک های غذایی
ویژگی مشتری های شما
فصل دوم: تحقیق و بررسی بازار کار
بررسی موقعیت مکانی
بررسی جزئیات بازار کار
جمعیت مردم و آمارگیری از آن ها
مسابقات و رقابت ها
بررسی شرایط صنعتی
برآورد کلی از ویژگی ها و مشخصات محل کار
چه کسانی می توانند در تحقیقات به شما کمک کنند؟
سایر امکانات بررسی اینترنت
سرمایه گذاری ها و تحقیقات
واسطه های مالی حقیقی
یک مشاور انتخاب کنید
فصل سوم: نحوه ی هدایت تحقیقات در یک محیط جغرافیایی بزرگ
موقعیت مکانی بزرگی برای خود بیابید
تنظیم پایگاه داده ها
بررسی نمونه ها با استفاده از اطلاعات پایگاه داده
آمارگیری تجاری و آمارگیری از مناطق مسکونی
فصل چهارم: نحوه ی هدایت تحقیقات در محیط های تجاری بزرگ
در مورد همسایگانی که انتخاب کرده اید تحقیق کنید
توسعه و افزایش مشاهدات و پرسشنامه ها
بررسی شرایط بازار
بررسی نظرات مشتری ها
بررسی فعالیت های رقبا
از چند نفر باید نظرسنجی کنیم؟
تنظیم جداول پایگاه داده ی آماری
تنظیم پایگاه داده ی نظرسنجی از مشتری ها
تنظیم پایگاه داده ی رقبا
محدوده ی همسایگان
زمینه ی کاری
فصل پنجم: پیش بینی فروش
مقایسه کردن و مورد سنجش قرار دادن
رتبه بندی
مرحله ی بعدی – پیش بینی فروش
تصمیم گیری برای تقسیم بازار
روش های آمارگیری برای پیش بینی فروش و ایجاد یک پایگاه داده ی آنالوگ (قابل قیاس)
نرم افزارهای آمارگیری که به صورت مجموعه ای از سی دی یا آنلاین هستند که با آن ها کارها به صورت شخصی انجام می شود
فصل ششم: ویژگی های محیط کسب و کار
موقعیت مکانی و محل کاسبی
هزینه های نیروی کار و استفاده از امکانات موجود
هزینه های نقل و انتقالات و سرویس ها
ویژگی های محیط های کاسبی
فصل هفتم: در جستجوی مکان مخصوص به خودتان باشید
مکان اجاره ای یا شخصی
حق امتیاز
رستوران های موجود
ساختمان های جدید یا ساختمان های فعلی
تجهیزات و ملزومات محل کار
موقعیت مکانی پیاده روهای باریک
موقعیت مکانی مراکز خرید
تجهیزات مورد نیاز
نمونه هایی از نیازهای محیطی
مشخصات محلی
بازدید از محل
میزان ترافیک
رقبا
فصل هشتم: مراحل بدست آوردن و انجام مذاکره برای دستیابی به یک مکان مناسب
مطالعه و بررسی امکان اجرایی شدن کار
گسترش برنامه های تجاری
برنامه بازاریابی یکی از مهم ترین قسمت های برنامه ی تجاری
برنامه ی مدیریتی یکی از مهم ترین قسمت های برنامه ی تجاری
برنامه تجاری تان را شخصا طراحی نمائید
منابع برنامه های تجاری
فصل نهم: شروع کسب وکار و درآمدزایی
منابع تأمین وجه
برنامه های دولتی و منابع انجمن های تجاری کوچک
فصل دهم: وام ها
یافتن یک بانک و بانکدار
یک بانکدار چه توقعاتی از شما دارد؟
وثیقه
گفتگو برای گرفتن وام
ارزیابی و تعیین قیمت
معامله
چه اتفاقی می افتد اگر معامله با شکست مواجه شود؟
فصل یازدهم: بعد از انجام معامله
گرفتن پروانه و جواز کسب و کار
قبل از افتتاح

محصولات مشابه

بیشتر