امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
زبان انگلیسی به عنوان یکی از 6 زبان رسمی دنیا مطرح می باشد و هم اکنون 67 کشور در جهان، این زبان را به عنوان زبان رسمی کشور خود اعلام کرده اند. در حال حاضر در سرتاسر جهان زبان انگلیسی انتخاب اول بسیاری از کشورهای پیشرفته است و بسیاری از شرکت های بین المللی در جهان از این زبان برای انجام مبادلات و امور خود استفاده می کنند.

از آنجا که در سالیان گذشته به دلایل مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی، زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی تبدیل به وسیله ارتباط مردم از فرهنگ ها و ملیت های متفاوت شده است، لذا یادگیری آن دارای اهمیت فراوانی است.

امروزه، برای تحصیلات در مقاطع بالا و انجام امور تجاری و مدیریتی، دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت به شمار می آید. یک مدیر با دانستن زبان انگلیسی می تواند در تجربیاتی که دیگر مردم دنیا بدست آورده اند سهیم شود و در ارتباطی تنگاتنگ با آنان، دانش خود را به روز نگه دارد.

شرکتها با استفاده از زبان انگلیسی می توانند خود و محصولاتشان را در سطح جهانی به دیگران معرفی کنند و از این طریق از رقبای خود پیشی بگیرند و دامنه فعالیت خود را در بیرون از مرزهای سرزمین خود گسترش دهند. نکته مهم این است که در دنیای کسب و کار و تجارت، صرفاً دانش زبانی به صورت عمومی یا کلی، کافی نیست.

بلکه باید بتوانید با زبان تخصصی تجارت و بازرگانی صحبت کنید و تمامی مراودات تجاری، مالی و سرمایه گذاری خود را به صورت حرفه ای با زبان مخصوص کسب و کارتان انجام دهید.
صفحات کتاب :
244
کنگره :
PE۱۱۱۶‏‫‭/س۲آ۸ ۱۳۹۸
دیویی :
‫‬‭۴۲۸/۲۴۰۲۴۶۵
کتابشناسی ملی :
5648631
شابک :
‬‏‫‬‭978-622-95846-5-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (جلد اول)