کتاب 283 گرم عشق pdf

وزن قلب مردان 283 گرم است

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 283 گرم عشق

کتاب 283 گرم عشق اثر مهرنوش صفایی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. کتاب 283 گرم عشق، رمانی عاشقانه است. در این رمان قصه از روزی شروع می شود که می فهمی نیمه گمشده تو نیمه گمشده دیگری دارد که تو نیستی!!!

عشق نه قانون است نه علم است؛ نه فلسفه و منطق... عشق بی قاعده ترین احساس انسانی است که در چارچوب هیچ دانشی نمی گنجد. یک روز و یک وقت و یک جا کسی را می بینی و ناگهان احساس می کنی که او همان کسی است که به آن نیمه گمشده می گویند، همان کسی که با او می توانی انسان دیگری باشی و دنیا را طوری تجربه کنی که برایت ناشناخته است...

اما این پایان ماجرا نیست....

گزیده کتاب 283 گرم عشق 

کتی زشت نبود، خوشگل هم نبود. در واقع با آن شانه های کوچک و قد بلند، با آن پوست سبزه و چشم های درشت مشکی، با آن مژه های بلند و چهرۀ بی فروغ و زرد، با آن کمر باریک و هیکل نحیف و استخوانی، ترکیبی از زیبایی و زشتی بود. شاید درست همین تناقض عجیب بود که عاقبت پای کتی را برای اولین بار به خانهٔ «فاخره» باز کرد.

حالا کتی، بعد از کلی کج دار و مریز کردن با خودش، بالاخره روبروی فاخره نشسته بود و با سری افکنده از خجالت، به فنجان خالیِ قهوه اش چشم دوخته بود. زن که حدود پنجاه ساله به نظر می رسید گفت:«ببین دختر، ته فنجونت خیلی شلوغ پلوغه و… بعضی چیزها هست که الان اصلاً صلاح نمی دونم درباره شون چیزی بهت بگم… اما اگه بگی دقیقاً دنبال چی هستی، می تونم دربارهٔ همون چیزهایی که می خوای، توضیح مفصلی بهت بدم.»

کتی شرمنده و بریده بریده جواب داد: «نه … من …، حقیقتش من، دنبال چیز خاصی نیستم، اما از بس تعریف شما رو شنیدم، وسوسه شدم بیام اینجا و ببینم شما تو فنجون قهوه ام چی می بینین.» فاخره به جای جواب، سری تکان داد و با لبخند کجی گفت:«تو طالعت می بینم که حداکثر تا دو ماه دیگه ازدواج می کنی، با یه جوون فوق العاده پولدار و خوش بَر و رو، به شکل عجیبی آشنا می شی و به سال نکشیده می ری سر خونه، زندگیت.»

صفحات کتاب :
463
کنگره :
PIR8134‭‬ ‭/ف3456‏‫‬‭د9 1395
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
3912888
شابک :
978-964-236-683-5
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه 283 گرم عشق