امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لحظه های ناب و حقیقی

کتاب لحظه‌های ناب و حقیقی نوشته‌ی «باربارا دی آنجلیس» را «هادی ابراهیمی» به فارسی برگردانده است. این کتاب در چهار بخش تدوین شده و راه رسیدن به لحظه‌های خوب در زندگی را نشان می‌دهد. قلب مشتاق در جستجوی لحظه‌های واقعی، لحظه‌های واقعی و زندگی کردن، لحظه‌های واقعی و روابط و راه رسیدن به لحظه‌های واقعی عنوان بخش‌های کتاب است. 

دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از تأثیر گذارترین معلمان قرن بیستم در زمینه رشد شخصی و معنوی است که در ۳۵ سال گذشته به ده ها میلیون نفر در سراسر جهان با پیام های الهام بخش خود در مورد نحوه ی خلق یک زندگی آزاد واقعی، داشتن روابطی سالم و سرشار از عشق و همچنین رشد شخصی کمک کرده است. وی به عنوان یکی از بهترین نویسندگان جهان که در حوزه سینما و سمینارهای انگیزشی هم فعالیت دارد توانسته است به شهرت بسیار بالایی برسد.

گزیده کتاب لحظه های ناب و حقیقی

چگونه ممکن است موفقیت و خوشبختی خود را با دستان خودتان خراب کنید. چگونه «به تاخیر انداختن» را به تاخیر بیاندازید و زندگی کردن را از همین الان آغاز کنید. چگونه با منابع عظیم و اقتدار شخصی و نیروی بیکران درونی ارتباط برقرار کنید. چگونه خودباوری روحی و معنوی خود را بازیابید. چگونه بر ترس هایتان غلبه کرده و عشق و شور و حرارت را به زندگی خود برگردانید.

صفحات کتاب :
479
کنگره :
BF637‭‬ ‭/ر2‏‫‬‭‭د93 1384
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
م‌83-38239
شابک :
978-964-412-057-2
سال نشر :
1384

کتاب های مشابه لحظه های ناب و حقیقی