نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید

با استفاده از کتاب خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید اثر لوئیز ال هی و شریل ریچاردسون، عادت هایی را در خود بپرورانید که شما را به سوی یک زندگی فوق العاده سوق دهد. در این صورت به زودی شاهد مهم ترین حقیقت زندگی خود خواهید بود: «زندگی عاشق شماست.»

لوئیز ال هی با کلام شیوا و قدرتمند خود افراد بسیار زیادی را در سراسر دنیا از تاریکی، یاس و نومیدی به سوی پرتویی از زندگی بهتر هدایت کرده است. هدف از نوشتن کتاب خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید (You Can Create An Exceptional Life) این است که چگونه در حالی که از روابطتان لذت می برید به آرامش ذهنی و درآمدی کافی دست یابید و چگونه می توانید از یک فرد قربانی به فردی خالق زندگی شادی آفرین خود تبدیل شوید.

با خواندن فصل به فصل کتاب خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید آرامش را در شانه هایتان احساس خواهید کرد؛ خط ابروانتان صاف می شود و آن گاه که دریافتید روش بهتری نیز برای زندگی کردن هست تنش و اضطرابتان از بین خواهد رفت. لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay) سخنران، آموزگار فراطبیعی و نویسنده ی کتاب های پرفروشی است که بیش از 50 میلیون نسخه از کتاب هایش در سراسر جهان به فروش رسیده است.

شریل ریچاردسون (Cherly Richardson) و لوئیز هی گواه زنده ای هستند که نشان می دهند اصول معنوی که در کتاب "خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید" به آن پرداخته اند حقیقتا موثر و کار آمدند. مادامی که از این کتاب استفاده نمایید و به آن اعتماد کنید معجزات زندگی بر شما آشکار خواهد شد. فرصت های بی نظیری به شما هدیه خواهد شد تا به واسطه ی آن زندگی تان را بسازید و در دنیا تغییری ایجاد کنید. این سفری است که ارمغان آن آسایش است، نه مبارزه ای با سرنوشت. ما خواهان خوشبختی شما هستیم و مادامی که در این سفر بزرگ به سوی یک زندگی فوق العاده حرکت می کنید از شما حمایت خواهیم کرد.

گزیده خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید می خوانید

ما از بچگی با کلماتی مانند نه و نکن تربیت شده ایم. این ها اولین کلماتی هستند که شنیده ایم. اگرچه طبیعی نیست اما بر کارهایی تمرکز می کنیم که نمی توانیم یا اجازه نداریم انجام دهیم و عقایدی که ما را از حقیقتمان یعنی ذات متعالی مان دور نگه می دارد. اغلب انسان ها سخنان خود را با یک جمله ی منفی شروع می کنند. این کار برای آن ها عادی شده است. برای مثال وقتی به سوی شما می آیند تا با شما احوالپرسی کنند، می گویند: «اوه خدای من، داشتم روی پله ها سر می خوردم و پس از مدتی سخن منفی دیگری می گویند. آن ها ناخودآگاه این کار را انجام می دهند. چنین نمونه هایی را همه جا می بینیم.

صفحات کتاب :
136
کنگره :
BF637‭‬ ‭/‮الف‬2‏‫‭ھ93 1392
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
3008154
شابک :
978-964-236-496-1‬‬
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید