امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قدردانی

کتاب قدردانی شیوه ای برای زندگی اثر لوئیز ال هی، مجموعه ای از بینش ها و تعلیمات برخی از الهام بخش ترین معلمان و نویسندگان نام آشنا است، افرادی که قدرت قدردانی را در زندگی شان ثابت کرده اند.

لویئز ال. هی در کتاب قدردانی: شیوه ای برای زندگی (Gratitude: A Way Of Life) اثر بسیار ویژه ای را به شما تقدیم می کند که محبوب دلش است. سپاسگزاری باعث افزایش چیزهایی می شود که باید برایشان سپاسگزاری کرد. زندگی تان را غرق وفور نعمت می کند. با قدردانی نکردن، یا شکوه، آنچه موجب خوشحالی شود به دست نمی آید. افراد شاکی هیچ وقت از زندگی شان راضی نیستند یا از آنچه دارند لذت نمی برند. کائنات همیشه چیزهایی را به ما می دهد که معتقدیم استحقاق آن ها را داریم.

سفر سپاسگزاری را آغاز کنید. هر روز آنچه باید به خاطرش شکرگزار خدا باشید، یادداشت کنید. به صورت روزانه به کسی بگویید چقدر برای چیزی خدا را شکر می کنید. به فروشندگان، پیشخدمت ها، کارگران پُست، کارفرمایان، کارمندان، دوستان، خانواده و به تمام غریبه ها بگویید. راز شکرگزاری را درمیان بگذارید. بیایید دست به دست هم بدهیم و این دنیا را به دنیایی سرشار از قدردانی، شکر کردن و گرفتن برای همه تبدیل کنیم.

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay)، سخنران و مدرس علوم ماورای طبیعت است. او همچنین نویسنده ی کتاب های پر فروش متعددی است و بیش از بیست سال، چهار میلیون انسان را در کشف و استفاده ی درست از استعدادشان برای قدرت های خلاق و رشد فردی و خود درمانی یاری کرده است.

صفحات کتاب :
229
کنگره :
BJ1533 /ق4‬‭ق4 1393‬
دیویی :
179/9‬
کتابشناسی ملی :
3426643
شابک :
978-964-236-582-1
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه قدردانی