نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه با ملل مختلف مذاکره کنیم

کتاب چگونه با ملل مختلف مذاکره کنیم اثر فرانک ال. ایکاف، راهنمای مناسبی است برای کسانی که می خواهند با افراد و سازمان های مختلف که هر یک به نوعی طرز تفکر و تجربه های خاصی دارند، ارتباط برقرار کنند.

موفقیت هر کس، بسته به توانایی او در ایجاد ارتباط راحت با دیگران است. کتاب چگونه با ملل مختلف مذاکره کنیم (How To Negotiate Anything With Anyone Anywhere Aroun The World)، برای وکیل و نماینده ای تألیف شده که سرگرم مذاکرات بین المللی است و می بایست خیلی زودتر از این به انجام مأموریت می پرداخت. فرانک ال. ایکاف (Frank L. Acuff) این کتاب را به طور گسترده، در همه ی ابعاد به عنوان «درس هایی برای آموزش» تألیف کرده است.

زمانی که شما نیاز دارید با افرادی از فرهنگ های گوناگون در زمینه های شغلی و یا در هنگام مسافرت ارتباط برقرار کنید، این کتاب به شما کمک می کند؛ اگر در زمینه ی ایجاد ارتباط با افرادی با فرهنگ های ناهمگون دچار نگرانی می شوید و مشکل پیدا می کنید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد؛ اگر در ارتباطات خود، طرف مقابل را در زمینه ی مذاکره و ایجاد ارتباط موفق تر و باتجربه تر می بینید، این کتاب راهنمای خوبی برای شماست.

کتاب چگونه با ملل مختلف مذاکره کنیم، برای استفاده ی همه ی کسانی است که در خارج از کشور، کار و یا مسافرت می کنند، یا در ایالات متحده ی آمریکا مجبورند با افرادی که اخیراً وارد این کشور شده اند، ارتباط برقرار نمایند؛ برای مدیران، نمایندگان فروش، سوپرمارکت ها، تاجران، دیپلمات ها، نظامیان، وکلا، مؤسسان، مدیران و دیگر صاحبان مشاغل...

همچنین کتاب چگونه با ملل مختلف مذاکره کنیم به شما کمک می کند تا بتوانید عدم موفقیت خود را پیرامون موضوعی اعلام کنید و دارایی بیشتری برای خود بیندوزید.کتاب چگونه با ملل مختلف مذاکره کنیم از چهار قسمت تشکیل شده است:

قسمت اول، مکان های ویژه ی مذاکرات جهانی و درنظرگرفتن مراحل مختلف مذاکرات؛ قسمت دوم، ارزیابی توانایی مذاکره کنندگان آمریکایی در چشم انداز جهانی؛ قسمت سوم، بررسی مشکلات و موانعی که در میان همه ی ملت ها وجود دارد و ارائه ی راه حل هایی برای برخورد با آن ها. در قسمت چهارم، مؤلف شما را به چهل و یک کشور مختلف با فرهنگ های ویژه می برد که شامل ایالات متحده ی آمریکا و بزرگ ترین همتای تجاری آن، همچنین، کشورهایی که دارای قدرت های عظیم داد و ستد تجاری اند. خطوط ویژه ی راهنما - که بسیار ابتدایی هم به نظر می رسند - به منظور دستیابی به نقاطی از دنیاست که شما مایل هستید در آنجا به فعالیت بپردازید.

گزیده کتاب چگونه با ملل مختلف مذاکره کنیم 

قبل از شروع مذاکرات، باید تصمیم خود را بگیرید. این امر به این دلیل اهمیت دارد که از دادن امتیازهایی که مدنظر شما نیست، جلوگیری می کند؛ این کار در مذاکرات بین المللی هم انجام می شود؛ به عنوان مثال، شما سه هفته در جاکارتا بوده اید و دائماً معده درد داشته اید. کارهایتان روی میز محل کار باقی مانده و رئیس می خواهد از علت وقفه ای که در کار شما ایجاد شده، اطلاع پیدا کند. درضمن، یک هفته از مورد دیگری از مذاکرات عقب افتاده اید. هزینه های سفرتان موجب ایجاد بدهی در آن کشور شده، و دوستانتان شخص دیگری را به جای شما به عنوان عضو دائمی در بیسبال انتخاب کرده اند.

هیچ کس نمی تواند احساس غم و اندوه شما را به دلیل وضع بدی که برایتان پیش آمده، درک کند. معامله کردن در این شرایط، تنها برای پیشبرد زندگی کاری و زندگی شخصی، اغواکننده است. گسترش دامنه ی توافق هنگام افزایش این نوع فشارها به شما کمک می کند تا تمرکز خود را به دست آورید.

دیویی :
302/3
کتابشناسی ملی :
4244201
شابک :
978-964-236-499-2‬‬‬
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
407
کنگره :
HD58/6‏‫‭/‮الف‬94چ8 1395

کتاب های مشابه چگونه با ملل مختلف مذاکره کنیم