امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ساده و درست آرزو کن

کتاب ساده و درست آرزو کن اثر پیر فرانک، به شما گوش زد می کند که در چه زمانی مرتکب اشتباه شده اید و چگونه با برنامه ریزی صحیح می توانید از آن ها صرف نظر کنید تا به طور ساده و درست آرزوهایتان برآورده شود.

 کتاب ساده و درست آرزو کن همراه با تکنیک های عملی ماجراهای واقعی بیان شده است که اشتیاق شما را برای عملی کردن این راهبردها افزایش می دهد. پیر فرانک (Pierre Franckh) پیش از کتاب ساده و درست آرزو کن (Wunsch es dir einfach aber richtig)، کتاب «از ته دل آرزو کن» را نیز نوشته که یکی از آثار موفق و پرفروش اوست.

هر اندیشه ناب ترین انرژی است و این انرژی بر آن است که وجود خویش را آشکار کند، بدین معنی که اندیشه به عمل تبدیل شود. انرژی ارسالی بر سر راهش در پی یافتن یک انرژی هماهنگ است، یعنی انرژی ای که درست با اندیشه ی ما هم صدا است. با نیروی اندیشه هایمان همه ی آن چه که درباره ی خود و دیگران می اندیشیم را به درون زندگی مان می کشیم. ما با اندیشه هایمان فرمان هایی را صادر می کنیم و تفاوت نمی کند که آگاهانه یا ناخودآگاه به آن ها اندیشیده باشیم. چه چیزی را بخواهیم، چه آرزو کنیم و چه در تردید به سر ببریم، همه چیز تنها از طریق قانون جذب عمل می شود.

هر تفکری خالص ترین انرژی است و این انرژی در تب و تاب می ماند تا بالاخره خود را در قالب یک پدیده نمایان سازد. نمی توان گفت این تفکر است که خود را در رفتار نشان می دهد، بنابراین انرژی تراوش یافته از تفکر در تلاش است تا مدام بر سر راه خود فقط با انرژی هم سان خود برخورد و آن را جذب کند، درست همانی که با افکارمان در رزونانس (بازتاب افکار) است. در مجموع قدرت افکار می تواند ما را به سمت هر آن چه در مورد خود و در زندگی روزمره می اندیشیم، جذب کند.

گزیده کتاب ساده و درست آرزو کن

من از موفقیت دیگران خوشحال می شوم؛ اما چرا باید فقط برای آن ها به ثمر برسد؟ شما باید به حد کافی موفقیت را در زندگی تان جذب کنید. وقتی به کسی درباره موفقیتش حسادت می کنیم، یک احساس منفی داریم. قبل از آن موفقیت و حسد را با یکدیگر و در کنار احساس منفی گره می زنیم. در این صورت موفقیت برای ما علایم منفی دارد. به همین علت ما انسان های موفق را از زندگی مان جدا می کنیم. به جای این که به آن ها ملحق شویم، از این طریق از آن ها نیرو بگیریم.

سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
127
کنگره :
BJ1500‭‬ /آ4‏‫‬‭ف37 1395
دیویی :
131
کتابشناسی ملی :
4088570
شابک :
978-964-236-714-6

کتاب های مشابه ساده و درست آرزو کن