کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری pdf

با سپاس گزاری بکوشید یک زندگی سرشار از شادمانی و تندرستی برای خودتان بیافرینید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟
دکتر رابرت ای. امونز در کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری می کوشد چکیده ی سال ها پژوهش خود را در زمینۀ سپاس گزاری به صورت تمرین ها و راهکارهای آسان و کاربردی مطرح کند.

سپاس گزاری در واقع شیوه ای ساده و البته علمی برای بالا بردن سطح شادمانی و آفریدن نشاط، عشق، آرامش و خوش بینی بیشتر در زندگی ما به شمار می آید.

شما با به کارگیری تمرین های علمی و البته بسیار ساده ی کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری (The Little Book Of Gratitude) می توانید هر روزه ویژگی سپاس گزاری خودتان را تقویت کنید. به این ترتیب، چندی نمی گذرد که تغییر و تحولی شگرف و سازنده را در بسیاری از زمینه های زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

اطلاعات مطرح شده در کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری، قرار نیست به جای توصیه های پزشکی به کار روند. اگر انسانی در موقعیتی ویژه قرار دارد و باید از اقدامات پزشکی و تخصصی بهره مند شود؛ بهتر است در ابتدا بابت مشکلش از یک پزشک یا درمانگر کمک بگیرد. اگر شما به طور نسبی از سلامت جسمانی و روانی بهره مند هستید؛ می توانید راهکارهای رابرت ای. امونز (Robert A. Emmons) را با آسودگی خاطر به کار ببرید. از سوی دیگر، در صورت بیمار بودنتان، می توانید درباره ی به کارگیری این راهکارها با درمانگرتان مشورت کنید. به کارگیری این راهکارها در این گونه موقعیت ها، به کمک درمانگرتان، بی تردید در روند بهبودی شما تأثیری مثبت و سازنده باقی خواهد گذاشت.

جملات برگزیده کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری:

- سپاس گزاری در واقع دروازه ی ورود به گستره ی شادی است.
- سپاس گزاری در واقع تشکری تأثیرگذار و قدرتمند است.
- وقتی ذهنتان را مدیریت می کنید؛ در واقع دنیای خودتان را مدیریت می کنید.
- همه ی خوبی ها زمانی بهتر به نظر می رسند که آن ها را همچون هدیه در نظر می گیریم.
- سپاس گزاری به معنای واقعی نوری درخشان را بر خوبی ها و زیبایی ها می تاباند.
- سپاس گزاری، در درجه ی نخست و به بهترین شیوه، گونه ای دیدن است که نوع نگاه ما را تغییر می دهد.

در بخشی از کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری می خوانیم:

سپاس گزاری به ما توانایی می بخشد تا مسئولیت هیجان های خودمان و زندگی عاطفی مان را بپذیریم. به این ترتیب، جسم ما از مزیت های این مسئولیت پذیری مان بهره مند خواهد شد. سپاس گزاری به منزله ی یک شیوه ی درمانی مکمل بسیار به صرفه و کم هزینه است؛ تأثیرگذاری آن به سرعت آشکار می شود و فرصت انجام دادن آن در دسترس همه ی انسان ها قرار دارد. تاکنون هیچ گونه تأثیر جانبی منفی درباره ی سپاس گزاری گزارش نشده است. البته، سپاس گزاری نوشدارویی برای همه ی دردها به شمار نمی آید؛ اما ممکن است به شدت بر تأثیرگذاری مثبت و سازنده ی شیوه های درمانی معمول در حیطه ی پزشکی بیفزاید.
شابک :
978-964-236-881-5
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
103
کنگره :
BF۵۷۵‭‬ ‭/ق۴‏‫‭‮الف‬۸ ۱۳۹۶
دیویی :
۱۵۸
کتابشناسی ملی :
4912818

کتاب های مشابه دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری