خلاصه کتاب هنر کار گروهی

راندمان همکاری با یکدیگر را به حداکثر برسانید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هنر کار گروهی

در کتاب هنر کار گروهی؛ راندمان همکاری با یکدیگر را به حداکثر برسانید نوشته کارولین کایتوکس، هنر ارزشمند کار گروهی را یاد می گیرید تا در هر گروهی بیشترین بهره وری را داشته باشید.

شما در تمام طول زندگی تان به عنوان بخشی از یک تیم هستید، در خانه، در محل کار و... و هر چقدر در این مهارت بیشتر متمرکز باشید می توانید در جایگاه بهتری قرار بگیرید. اما نکته ای که میکروکتاب هنر کار گروهی (Art of Team Work) را بیش از حد جذاب کرده، نحوه آموزش این نکات است. در این میکروکتاب تمام موضوعات را با مثال هایی واقعی می بینیم و چند شخصیتی که به ما کمک می کند تا هم ذات پنداری کامل با آن ها داشته باشیم.

کارولین کایتوکس یک نویسنده و مربی فرانسوی است. او به عنوان یکی از برترین مربیان در زمینه مهارت های تیمی در فرانسه و بلژیک شناخته می شود. او به شرکت های بزرگ دنیا در زمینه منابع انسانی و شناخت و همکاری اعضای تیم مشاوره می دهد. تحصیلات کارولین در زمینه روانشناسی بوده و با روحیه مختلف افراد برای تبدیل شدن به یک تیم آشنایی کامل دارد.

گزیده کتاب هنر کار گروهی 

اگر می خواهید جایگاه و موقعیت مناسب خود را داشته باشید و احترام همکاران خود را به دست آورید، باید بدانید که نباید صرفا به یک «همکار معمولی» بودن راضی باشید و خود را به صورت یک حرفه ای نشان دهید. با توجه به نوشته های «گای لی بوترف»، این به تنهایی کافی نیست که بدانید چگونه وظایفی که برای تان مشخص شده است را انجام دهید تا از مهارت تان بهره ببرید؛ یک حرفه ای ثابت می کند که توانایی مواجهه با شرایط غیرقابل پیش بینی را نیز دارد.

فراتر از دستورالعمل هایی که به تیم شما داده شده، برای این که حرفه ای بودن را نشان دهید، باید به درستی موقعیت ها و شرایطی را که با آن مواجه هستید، تفسیر و درک کنید. با توجه به استانداردها و قوانین گروه، در این شرایط، چالش اصلی، تشخیص رفتار قابل قبول خواهد بود. همانطور که «لی بوترف» اشاره می کند، برای اتخاذ تصمیم درست، اهمیت این که «چه چیزی را بدانیم»، بسیار بیشتر از «چگونه بدانیم» است.

کتاب های مشابه هنر کار گروهی