امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دندان ببر

کتاب دندان ببر نوشته موریس لبلان توسط انتشارات جامی منتشر شده است. موریس لوبلان (۱۹۴۱-۱۸۶۴)، نویسنده اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم فرانسوی و خالق شخصیت آرسن لوپن است.

آرسن لوپن شخصیتی داستانی است که نخستین بار در مجموعه رمان های پلیسی/ جنایی موریس لوبلان پدید آمد و چنان مورد استقبال قرار گرفت که بعدها بر مبنای این شخصیت تعداد زیادی داستان و فیلم و مجموعه تلویزیونی ساخته شد. یکی از معاصران سر آرتور کانن دویل، که شخصیت شرلوک هولمز را برای نخستین بار پدید آورد، موریس لوبلان بود که خالق شخصیت نجیب زاده دزد، آرسن لوپن محسوب می شود. این شخصیت نخست در کشورهای فرانسوی زبان محبوبیت بسیاری یافت و سپس و بعد از آن که نام او در داستانی در کنار نام شرلوک هلمز قرار گرفت نزد مردم انگلیسی زبان جهان نیز شهرت و محبوبیت یافت.

در مجموع بیست جلد از کتاب های مجموعه آرسن لوپن از سوی موریس لبلان نوشته شد، که از آن جمله می توان به داستان های زیر اشاره کرد:

مجادله آرسن لوپن با شرلوک هلمز

آرسن لوپن عیار جوانمرد

درد دل های آرسن لوپن

سر تنگ بلور

هشت ضربه ساعت

دختر خانم سبزچشم

آرسن لوپن در نقش کارآگاه آرسن لوپن

خانه مرموز آرسن لوپن

دختر ژوزف بالسمو

احتراق بمب

توده طلا

چشمان سبز و آبی

معاشقه آرسن لوپن

دزد ظریف

دندان ببر

رقاص جوان

زنگ های ساعت

سنگ معجزه

عملیات خارق العاده آرسن لوپن

قصر مرموز کشتی انرژیک یا میلیاردر راهزن گردنبند هشتصد و سیزده، اشاره کرد. «دندان ببر» در مورد ارثیه قابل ملاحظه ای است که لوپن مامور می شود به دست صاحبش برساند و عده ای جنایتکار مترصد دزدیدنش هستند.

کتابشناسی ملی :
3423212
شابک :
978-600-94421-4-0‬‬
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
255
کنگره :
‏‫‭PQ2638 /و25‏‫‬‮‭د9 1394
دیویی :
‏‫‬‮‭‬‮‭‬‮‭843/912

کتاب های مشابه دندان ببر