کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی pdf

راهنمایی برای ایجاد تغییرات کوچک ولی ماندگار در مسیر پولسازی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دو اثر از رابرت کیوساکی

کتاب دو اثر از رابرت راهنمایی برای ایجاد تغییرات کوچک ولی ماندگار در مسیر پولسازی کیوساکی نوشته رابرت کیوساکی با ترجمه مصطفی کرتولی نژاد توسط انتشارات طاهریان منتشر شده است.

در دوران کودکی حتماً شما هیجان و شوق شب های قبل از روز تولد یا روز کریسمس را به خاطر دارید. در آن شب ها آنقدر شوق داشتیم که تا ساعت ها به خواب نمی رفتیم. اما علی رغم اینکه دیر خوابیده بودیم صبح زود با هیجان خاصی از خواب بیدار می شدیم چون قرار بود شاهد اتفاقات خوبی در آن روز باشیم.

حدس من این است که شما امروز با این هیجان از خواب بیدار نشدید. شاید دلیل آن ترافیک کاری روز قبل یا مشکلات پیش آمده باشد. این در حالی است که دیروز را با روحیه آغاز کرده بودید. اما در عصر تمامی نقشه های خود را نقش بر آب یافتید در این حالت شما فقط می خواستید به خانه برسید و در رختخواب بیهوش شوید.

اما من امروز قصد دارم راه بهتری را به شما نشان دهم. این راه نه بهتر بلکه عالی است. با استفاده از این روش شما با یک تیر چند نشان می زنید، فقط لطفاً حتماً تمرین های ارایه شده در این کتابچة نقلی را حداقل 21 روز به صورت مداوم تمرین کنید تا آن ها کاملاً در وجودتان نهادینه شود.

از گفتن جملاتی مثل «من قبلاً می دانستم» هم اکیداً خودداری کنید. چون جملاتی مثل این نشان می دهد، شما مرد عمل نیستید، اهل ریسک نیستید و قصد ندارید رشد کنید. وقتی شما این کتاب را خریدید یعنی با تمام وجود می خواهید که پیشرفت کنید و در این کار شور دارید. پس با گفتن و شنیدن حرف های بی سر و ته خود را ناامید نکنید.

صفحات کتاب :
52
کنگره :
BF637
دیویی :
155/24
کتابشناسی ملی :
5877846
شابک :
978-622-95620-5-5
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه دو اثر از رابرت کیوساکی