کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد

چگونه یک نویسنده، سیاستمدار می شود

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,100
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد

کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد نوشته رضا رهگذر توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. صاحب این قلم، که از چندی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور، با انتشار داستانهایی به عنوان نویسنده به جامعه ادبی کشور معرفی شد، پس از انقلاب، با قلمزنی در عرصه های ادبیات کودک و نوجوان، ادبیات داستانی بزرگسالان و مباحث نظری و نقد ادبیات داستانی، به فعالیت در همان مسیر ادامه داد.

هرچند بیست و چهارسال گویندگی قصه ظهر جمعه رادیو، سبب شده است که اکثریت قریب به اتفاق مردممان، بنده را بیشتر به عنوان گوینده قصه ظهرجمعه رادیو و بعدها قصه گوی موسمی برخی برنامه های تلویزیونی بشناسند؛ اما واقعیت این است که رویه دیگر شخصیت این به اصطلاح گوینده ادیب یا ادیب گوینده، از همان ابتدا، شخصی بود که نمی توانست یا بر خود روا نمی دید که سر در لاک خویش فرو کند و از کنار مسائل و رویدادهای سیاسی و اجتماعی پیرامونش، بی اعتنا بگذرد.

اوج آشکار شدن این خصلت، از دوم خرداد 1376، و بارزترین نقطه عطف آن، انتخابات مجلس ششم، در زمستان 1378 بود. در این ایام بود که با نامزد شدن برای نمایندگی مجلس ششم از حوزه تهران، رسماً وارد فعالیت های سیاسی آشکار شدم.

آن زمان، در فواصل کوتاه و اندکِ لا به لای فعالیت های انتخاباتی، یادداشت های کوتاهی به عنوان خاطرات انتخاباتی در دفترم می نوشتم. بعدها دیدم شاید مطالعه آن ها برای دیگران و کسانی که از خارج گود به این مسائل می نگرند، خالی از لطف نباشد. این بود که با مغتنم شمردن فرصت ایام انتخابات مجلس هشتم، اقدام به بازنویسی و انتشار آن ها از این طریق کردم.

امیدوارم این مجموعه خاطرات که شاید در این زمینه، در کشور ما، در نوع خود، اولین باشد بتواند برای خوانندگان، جذاب و مفید و برای داوطلبان نمایندگی مجلس های آتی، راهگشا باشد.

دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
1544937
شابک :
978-964-506-622-0
سال نشر :
1388
صفحات کتاب :
200
کنگره :
‏‫‬‭PIR8075‭‬/ه‍77ی7‏‫‭1388‮‬

کتاب های مشابه عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد