امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟
جامع ترین بسته معرفی منابع مطالعاتی
قابل استفاده برای اقشار عمومی، دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حوزه و دانشگاه + سیر مطالعاتی دانشجویی

یکی از ضعف های سیرهای مطالعاتی موجود، وجود منابع قدیمی و بعضا غیر موجود در بازار کتاب است. در تدوین بسته حاضر سعی بر این بوده است که اکثر کتب یا در ده سال اخیر نوشته شده باشند و یا اگر نگارش آن ها به قبل از آن باز می گردد از چاپ های متعدد آن ها اطمینان حاصل شده باشد.

مشکل اصلی سیرهای مطالعاتی رایج، اکتفا به نام کتاب یا اعتبار نویسنده آن است که موجب شده برخی آثار بی کیفیت به سیر های مطالعاتی راه یابند. در بسته حاضر می توان به جرات تصدیف کرد که اکثریت قاطع کتب معرفی شده، یا توسط تهیه کنندگان بسته مطالعه شده اند و یا تک به تک مورد بررسی محتوایی و کیفیت سنجی قرار گرفته اند.

در لیست حاضر، کتب هر حوزه اولا به سه سطح مقدماتی، تخصصی و پژوهشی طبقه بندی شده است و ثانیا برای اینکه افراد مبتدی و نا آشنا بتوانند از کتب سطح مقدماتی به صورت سیر مطالعاتی استفاده کنند، کتب این سطح خود به صورت از آسان به مشکل فهرست شده اند تا امکان استفاده دانشجویان و طلاب برای سیرهای مطالعاتی فراهم شود.

سعی شده است تا در مورد بسیاری از کتب که احتمال ناآشنایی مخاطبین با محتوای آن ها داده می شد، به صرف معرفی نام و نویسنده آن ها اکتفا نشود و توضیحاتی چند سطری و مختصر در مورد آن ها داده شود.

در هر بخش، سعی شده است تعدادی از بهترین عناوین، به صورت تصویری و با توضیحات بیش تر معرفی شوند تا مخاطبین با آشنایی و اهتمام بیش تری نسبت به تهیه و مطالعه این کتب اقدام کنند. برای دسترسی به این کتابها، میتوانید به ضمیمه این بسته در انتها مراجعه کنید.
کتابشناسی ملی :
5010690
شابک :
978-600-8734-11-6‬‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
67
کنگره :
‏‫‬‭‬‭Z3370‏‫‭/‮الف‬85چ4 1396
دیویی :
‏‫‬‭015/55

کتاب های مشابه چراغ مطالعه