امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 55,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پیشگویی پدر پولدار

کتاب پیشگویی پدر پولدار نوشته رابرهت کیوساکی توسط انتشارات طاهریان منتشر شده است. کتاب پیشگویی پدر پولدار (Rich dad's prophecy) قطعاً برای بیان غم و اندوه و عذاب نیست. این کتاب در واقع برای بیان رکود و رونق است. در اواخر دهه 1970 میلادی و در دهه 1980 میلادی پدر پولدار به پسرش و رابرت کیوساکی قانون اریسا را یادآوری کرد. او گفت: «همیشه مراقب تغییرات در قانون باشید.

 هر وقت قانونی تغییر می‌کند، آینده نیز تغییر می‌کند. اگر شما برای تغییر در قانون آماده باشید، زندگی خوبی خواهید داشت. اگر به تغییرات در قانون توجهی نکنید، ممکن است خود را مانند راننده اتومبیلی تصور کنید که نتواند علامت هشداردهنده در مسیر رو به جلو را ببیند... و به جای اینکه سرعتش را بکاهد تا به موقع سرعت اتومبیل را کنترل کند، به کار خود ادامه داده و خم شده تا رادیو را روشن کند که نمی‌تواند روشن کند و اتومبیل از جاده منحرف شده و به سمت جنگل می‌رود.»

گزیده کتاب پیشگویی پدر پولدار

هم پدر پولدارم و هم پدر بی پولم در مورد رفاه کلی کارکنانشان بسیار نگران بودند. پدر واقعی ام، به عنوان سرپرست آموزش و پرورش ایالت هاوایی، ده ها هزار کارمند داشت که برای مراقبت از آن ها، بر روی او حساب می کردند. پدر واقعی ام، مردی که من به آن پدر بی پول می گویم، آنقدر نگران وضعیت معلمانش بود که وقتی دیگر سرپرست آموزش و پرورش نبود، دوباره برای مذاکره جهت رفاه حال معلمانش، ریاست انجمن معلمان به نام HSTA شد که مخفف انجمن معلمان ایالت هاوایی می باشد.

پدر پولدارم نیز نسبت به کارمندانش بسیار نگران بود و از بسیاری جهات، او نسبت به پدرم بیشتر نگران کارمندانش بود. دلیل نگرانی بیشتر او این بود که کارمندان پدر بی پول من از حمایت مالی دولت و اتحادیه های معلمان محلی و ملی برخوردار بودند. کارمندان پدر پولدارم از حمایت دولت و اتحادیه برخوردار نبودند. او اغلب می گفت: «ای کاش می توانستم آنچه را که می دانم و آنچه را که در آینده می بینم، به کارمندان خود راحت بگویم. ای کاش می توانستم اما می ترسم که آن ها را بیشتر دچار دلهره و استرس کنم. به علاوه، مشکل اصلی این است که بیشتر آن ها فاقد آموزش مالی اساسی هستند تا اینکه اولاً درک کنند که من چه می گویم و دوم اینکه بتوانند اقدامات اصلاحی را اتخاذ کنند.

صفحات کتاب :
520
کنگره :
HG179
دیویی :
332/024
کتابشناسی ملی :
5983617
شابک :
978-622-7126-02-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه پیشگویی پدر پولدار