امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟
کتاب حاضر یکی از اولین آثاری است که از طریق ذهن آگاهی به درمان و پیشگیری اعتیاد کمک می کند. هدف از ترجمه این کتاب به روز بودن آن است و این ترجمه برای اولین بار ترجمه شده و چاپ اول می باشد و برای دانشجویان روان شناسی و مراکز ترک اعتیاد نیز مفید واقع می گردد و مهم تر از همه اینکه این کتاب حاوی داشتانهای واقعی است که می تواند برای معتادین و اطرافیان آنها مفید باشد.

از آنجاییکه یک روش یکسان برای درمان همه معتادین نمی تواند موثر واشع شود این کتاب جایگاه ذهن آگاهی هر معتاد را از طریق مسیر ذهنی شناسایی کرده و به پیشگیری و درمان اعتیاد می پردازد.

درباره کتاب
این کتاب بهترین راهبردهای بهبودی اعتیاد را برای معتادینی که می خواهند دوره بهبودیشان را ادامه دهند و برای آن هایی که به جستجوی تغییر در خودشان هستند ارائه می دهد.بررسی." دکتر هاوارد جی شرف, پروفسور انجمن و عضو دانشکده پزشکی هاروارد و مسئول بخش اعتیاد و اتحادیه سلامت کمبریج می گوید" این کتاب به طور موثر و واقع بینانه یک مسیر ذهن آگاهی را برای رهایی و آزادی از رنج اعتیاد همراه با راهبردهای واقع بینانه و دلسوزانه ارائه می دهد.

بررسی کامل داستان های جذاب و تمرین های ذهنی و ذهن آگاهی اساسی این کتاب یک مسیری برای رهایی افرادی است که با اعتیاد درگیر هستند . لاری پلتز, یک نگرش بی نظیر و روشنی راجع به اعتیاد و یک روش خیلی واضحی برای تغییر عادات مخرب شخصی ارائه می دهد و می گوید " من تاکید به خواندن این کتاب دارم"

در این کتاب لارنس پلتز یک درک عمیقی از ماهیت اعتیاد و تمرین های ذهن آگاهی ارائه
می دهد.

درمان ذهن آگاهی با ماینندفولنس به معنای توجه کردن و تمرکز بدن قضات به افکار و هیجانات در زمان حال می باشد.
شابک :
978-600-8407-13-3‬‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
196
کنگره :
RC۵۶۴‭‮‬‏‫‬‮‭/پ۸د۴ ۱۳۹۶
دیویی :
۳۶۲/۲۹
کتابشناسی ملی :
4266476

کتاب های مشابه درمان اعتیاد مبتنی بر ذهن آگاهی