نظر شما چیست؟
کتاب صوتی بهترین سال عمرتان اثری از دارن هاردی است که به شما کمک می کند تا بتوانید در مسیر رسیدن به اهداف و واقعی کردن رویایتان به جلو بروید. انتشارات شنیدار، نسخه صوتی این اثر را با صدای مصطفی طالبیان در اختیار شنوندگان قرار داده است.
درباره ی کتاب صوتی بهترین سال عمرتان

یک فکر و ایده مثل یک غنچه است. زبان و حرف زدن درباره ی آن مثل شکوفه. عمل کردن به آن میوه و ثمره ی آن فکر است.

همه ی ما شب ها با رویایی در سر می خوابیم و صبح وقتی که بیدار می شویم، در فکر عملی کردن آن رویا هستیم. اما برای عملی کردن یک رویا فقط و فقط فکر کردن به آن کافی نیست. بلکه باید مسیر مشخصی داشت و اهداف را تعیین کرد و قدم به قدم با برنامه پیش رفت. دارن هاردی در کتاب صوتی بهترین سال عمرتان، چرایی داشتن یک هدف، مسیر تعیین اهداف و رسیدن به آن را به ما نشان می دهد. با خواندن این کتاب و عمل به آنچه که باید انجام بدهید، بهترین سال عمرتان را آغاز می کنید.

درباره ی دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده آمریکایی و سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است. هاردی نویسنده نسخه های پر فروش نیویورک تایمز است. همچنین کتاب اثر مرکب نیز اثری از دارن هاردی است.
جملاتی از کتاب صوتی بهترین سال عمرتان

چرا باید هدف گذاری کنیم؟

اگر قصد دارید به اهداف بزرگتان در زندگی برسید، و آینده ای که همیشه برای داشتنش در رویاهایتان دارید را به واقعیت تبدیل کنید، می بایست با تعیین اهدافتان شروع کنید. خیلی راحت تر از آن چیزی است که به نظر می آید. تعیین اهداف کلید موفقیت است. بزرگترین افراد موفق جهان، به این علت موفق بودند که برای رویاهای خود، از قبل نقشه ای را تعیین کرده بودند. و این در حالی است که شما قصد ندارید شرکت های چندین میلیون دلاری یا آسمان خراش بسازید. یا شاید هم بخواهید. با وجود این باز هم لازم است تا اهدافتان را تعیین کنید و هر روز به ان ها رجوع کنید تا مطمئن شوید در مسیر درست هستید.

کتاب های مشابه بهترین سال عمرتان