امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,400
نظر شما چیست؟
کتاب امضای فرشته اثر لیلا غلامرضایی، مجموعه داستان های کوتاه با موضوع دفاع مقدس، و رنجی است که خانواده های شهدا متحمل شدند و از فداکاری همسران و فرزندان رزمندگان می گوید. این کتاب توسط اننتشارات صریر منتشر شده است.


درباره ی کتاب امضای فرشته

ثبت و ضبط وقایع تاریخی و تدوین اتفاقات در آگاهی بخشی به نسل آینده، ضمن تجربه اندوزی عبرت آموز هم خواهد بود. به همین دلیل بر نویسندگان و پژوهشگران متعهد فرض است که با استفاده از ابزار هنر و ذوق ادبی در اشکال مختلف نسبت به این مهم همت گمارند، تا ضمن انعکاس صحیح وقایع ، نگذارند ارزش های برآمده از فداکاری و ایثار یک ملت دچار نسیان گردد.

کتاب امضای فرشته شامل دستان هایی کوتاه است که همگی با دفاع مقدس و دوران جنگ مرتبط هستند. لیلا غلامرضایی نویسنده ی کتاب امضای فرشته آن را به مادران شهدای جاوید الاثر تقدیم کرده است. او تلاش کرده تا با جمع آوری خاطرات و داستان هایی از زندگی و خانواده ی رزمندگان، عمق فداکاری و عشق آنان به وطن را به ما نشان دهد. بنابراین در این کتاب داستان هایی می خوانیم که همگی از وقایع تاریخی دوران جنگ سرچشمه گرفته اند. با خواندن داستان های مجموعه ی امضای فرشته، می توانیم به خوبی با حال دل خانواده هایی که عزیزانشان برای دفاع از میهن و حفظ وطن به مبارزه رفتند، آشنا شویم و درد مشترک دوری از عزیزان و از دست دادن شان را بار دیگر تجربه کنیم.
کتاب امضای فرشته را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

کتاب امضای فرشته برای دوست داران داستان های کوتاه فارسی از دوران جنگ و خاطرات دفاع مقدس، خواندنی و جذاب است.
جملاتی از کتاب امضای فرشته

دخترک چشمان بی رمقش را از مادر گرفت و به سقف اتاق خیره شد و آرام گفت: «می خوام به فرشته ها بگم تا بابا بیاد کارنامه ام رو امضا کنه، چون خانم معلم مون گفته کارنامه هاتونو پدرتون امضا کنه.»

مادر لب هایش را به هم فشار داد و بغضش را فرو خورد و با صدایی لرزان به دخترش قول داد که پیامش را به فرشته ها برساند. بلند شد و کنار پنجره رفت. آسمان های های می گریست، شاید دل فرشته ها به درد آمده بود، چراکه پدر برای حفاظت از حرم رقیه بدون پدر، رقیه کوچک خود را به آن ها سپرده بود. صورتش از اشک خیس شد. آرام برگشت. دخترک به خواب رفته بود، کارنامه را از کیف دخترک بیرون آورد، امضایی شبیه امضای پدر را بر آن نشاند.

چهره پدر از توی قاب عکس به روی او می خندید.
دیویی :
‏‫‬‮‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
5343568
شابک :
978-600-331-511-2
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
62
کنگره :
‏‫PIR8355‭‬ ‭/ل2‏‫‭‮الف‬8 1397

کتاب های مشابه امضای فرشته