امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,800
نظر شما چیست؟
کتاب حدیث ماندگار زندگینامه شهید ولی باخدا، که یکی از رزمندگان گردان کمیل، لشکر قدس گیلان است که معصومه رنجبر آن را به رشته تحریر درآورده است. بیان خاطرات رزمندگان و شهدا، ثبت و ضبط وقایع بخشی از تاریخی پرافتخار کشورمان است که می تواند تاثیر به سزایی درآگاهی بخشی به نسل آینده داشته باشد. انتشارات صریر کتاب حدیث ماندگار را چاپ و منتشر کرده است.


درباره کتاب حدیث ماندگار

کتاب حدیث ماندگار روایتی از زندگی نامه شهید ولی باخدا، به قلم معصومه رنجبر است. دوران جنگ تحمیلی پر است از خاطرات جوانان شجاعی که با هدف دفاع از کشور و حفظ اسلام ناب محمدی در این عرصه خطیر حضور پیدا کردند و از جان خود برای حفظ وطن و اسلام هزینه کردند. ولی باخدا یکی از این جوانان بود که در کتاب حدیث ماندگار زندگی نامه این شهید گرانقدر را می خوانید. ولی باخدا متولد اول بهمن سال 1345 در شهرستان لنگرود از توابع استان گیلان بود، وی در سال 1366 در سن 21 سالگی از طرف سپاه لنگرود به جبهه ها اعزام شد. این جوان شجاع در چهارم اسفند سال 1366 در جبهه سنندج درحالی که کمک خمپاره انداز بود به شهادت رسید.

جملاتی از کتاب حدیث ماندگار

دیدن عکس شهید روی دیوار اتاق در سیلاب حوادث گیج می خورم. مجذوب شخصیت جوان ۲۱ ساله ای می شوم که قبل از اینکه شیرینی انقلاب را مزمزه کند از درس و مدرسه گذشت و به جبهه ها شتافت و در خون غلطیدن را تجربه کرد. یکهو دلواپس می شوم، می ترسم در توصیف شهید و شهادت دستم بلرزد و جملات را پس و پیش بنویسم و حق مطلب را ادا نکنم. حس عجیبی است؛ اما سعی می کنم با بضاعت ناچیزم، روح بلند شهید را با شهادت درآمیخته و حدیث سرخ ماندگار شهید ولی باخدا را به رشته تحریر در بیاورم و آن را تقدیم کنم به تمام اسوه های صبر و استقامت و پایداری و صلابت عشق، دلیران و رزمندگان لشگر قدس گیلان. برای خواندن جملات بیشتری از کتاب حدیث ماندگار، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
65
کنگره :
DSR1626 ‭/ب2317‏‫‬‭ر9 1398
دیویی :
955/0843092
کتابشناسی ملی :
5627195
شابک :
978-600-331-516-7

کتاب های مشابه حدیث ماندگار