خلاصه کتاب صبح یک میلیونر

طرز فکر، عادت ها و روتین های میلیونرها

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
نظر شما چیست؟
میکروکتاب صبح یک میلیونر: طرز فکر، عادت ها و روتین های میلیونرها نوشته لویس هووس، راهنمای ساده ای است که شما را به موفقیت می کشاند و می آموزید که چگونه مانند یک ثروتمند فکر کنید و با برخی از ثروتمندان موفق جهان و اصول موفقیت آن ها آشنا می شوید.

چرا لویس هووس میکروکتاب صبح یک میلیونر (The Millionaire Morning) را نوشت؟ اشخاصی مانند هووس در جهان کم نیستند، کسانی که می خواهند ثروت بیشتری کسب کنند، ولی گرفتار یاس و احساسات منفی شده اند و فکر می کنند که با این اوضاع جامعه هیچ وقت به جایی نخواهند رسید.

مرور شیوه زندگی اشخاص موفق یکی از منبع های مهم یادگیری و رسیدن به پول و موفقیت است. تمامی اشخاص ثروتمند شدن را دوست دارند، ولی چه چیزی سبب می شود بعضی به آن برسند و اشخاص زیادی در آرزوی آن بمانند؟ اشخاص ثروتمند یک سری ویژگی های مشترک دارند که یکی از اصلی ترین آن ها شیوه تفکرشان است. شیوه تفکر شما می تواند شیوه زندگی و آینده تان را بسازد.

لویس هووس (Lewis Howes) در این میکروکتاب به شما می گوید که چگونه وقتی هیچ چیز نداشت و خواهرش خرج و مخارجش را می داد و ناامیدی از آینده ای نامعلوم ترس به جانش انداخته بود، تبدیل به شخص موفقی شد. وی با میلیونرهای فراوانی صحبت کرد و عادت هایی از آن ها که تمامی ما در زندگی می توانیم به اجرا دربیاوریم را گلچین کرده است تا در این میکروکتاب به شما بگوید.

لویس هووس، پیش از آنکه یکی از پرفروش ترین نویسندگان نیویورک تایمز شود، بازیکن مغلوبی بود که به دلیل مشکل خواندن، در مدرسه مسخره اش می کردند. ولی اکنون یکی از کارآفرینان و ورزشکاران ماهر در آمریکاست که به وسیله اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا به عنوان 100 کارآفرین برتر زیر 30 سال شناخته شد. مشهورترین کتاب او بیش از 30 میلیون نسخه فروش داشته است.

میکروکتاب های سبکتو در حقیقت چکیده ای مهم از کتاب ها هستند که شما بتوانید آن ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان های پرت زیادی داریم که می توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب ها شامل بخش های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صبح یک میلیونر می خوانید:

تمام عمر از سحرخیزی بیزار بودم. در دوران دبیرستان مجبور بودم برای وزنه برداری صبحگاهی، شوت کردن در اطراف زمین بسکتبال یا تپه نوردی ساعت 6 صبح بیدار شوم.

در دانشگاه هم روال همین بود، به استثنای این که برنامه سخت تر شده و ساعت شروع آن 5 صبح بود. از این برنامه متنفر بودم.

اما همیشه برای شروع روز احساس آمادگی بیشتری می کردم! من احتیاج داشتم ذهن و جسمم را آموزش دهم تا در جریان رقابت ها هر مشکلی را تحمل کنم و این بیدار شدن های صبح زود و کار سخت، مرا از بسیاری از سایر قهرمانان جهان بهتر کرده بود.

امروز، هنوز هم خواب را دوست دارم و سحرخیزی برایم سخت است، اما هیچکس تاکنون نگفته بزرگی آسان به دست می آید، پولسازی هم به نظم و انضباط نیاز دارد.

اغلب ثروتمندترین مردم جهان چند ساعت قبل از دیگران یا چند ساعت قبل از شروع «کار» از خواب بیدار می شوند.

اگر سحرخیز نباشید، نمی توانید برنامه های صبحگاهی مراقبت از خود را اجرا کنید. تمام روز استرس دارید و تقلا می کنید تا به کارهایتان برسید. و وقتی دیر بیدار می شوید، در تلاش برای رهایی از استرس تا دیر وقت بیدار خواهید ماند و این روند را مرتبا تکرار خواهید کرد.

در اینجا به شما می گویم، برای انجام این برنامه چه کارهایی را از همین حالا می توانید شروع کنید.
صفحات کتاب :
139

کتاب های مشابه صبح یک میلیونر