4.6 امتیاز
14 نفر

نقد و بررسی کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری

نوع اثر : کتاب

ناشر : پادکست بازاریابی ایران

نویسنده :

تعداد صفحات نسخه چاپی : 10

دریافت این اثر

کتاب صوتی رایگان

خلاصه اثر

دکتر پرویز درگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت TMBA که در حوزه های آموزش مشاوره – تحقیق، و نشر مباحث Marketing در بازار های داخلی و بین المللی فعالیت می کند.

عضو هیأت علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار (ششمین سال انتشار)
مدیر مسئول انتشارات بازاریابی
مؤسس و مدیرعامل آموزشگاه بازارسازان (با مجوز سازمان فنی و حرفه ای)
مشاور فعلی بنگاه های اقتصادی معتبر در بازارهای مصرفی و صنعتی نظیر فرآورده های لبنی رامک – شرکت بازرگانی خودروی الدورا – شرکت ابزارهای صنعتی رونیکس - شرکت مواد غذایی نان البرز- شرکت تجهیزات ساختمانی ورق کار- شرکت صنایع غذایی مهیا پروتئین
ارائه مباحث اقتصادی و بازاریابی روز ایران در صدا و سیما: شبکه تهران، رادیو تجارت، رادیو جوان، رادیو گفتگو ...

کتاب صوتی

رایگان

حجم : 16.3 مگا بایت

طول صدا : 35 دقیقه

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 10

کاربر گرامی، برای مطالعه این کتاب ابتدا می بایست نرم افزار کتابخوان فراکتاب را دانلود و نصب نمایید.جهت دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت نسخه iOS دریافت نسخه اندروید

موضوعات

فهرست

نفد و بررسی کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری
خلاء موجود در زمینه روانشناسی و تبلیغات در ایران
دسته بندی تبلیغات موفق
روانشناسی علم است که دو چیز را مطالعه می کنند
نقد درون گرایی محتوای کتاب
نقاط قوت و ضعف کتاب
تبلیغات پنهان
تحقیقات کمی و کیفی
اقتصاد توجه
تعریف تبلیغات

محصولات مشابه

بیشتر