× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

مشتری مداری

نوع اثر : کتاب

نویسنده :

مترجم : سهیلا کیان‌تاژ

مجموعه اثر : مشاور همراه

قیمت نسخه چاپی : 5,000 تومان

برچسب ها:

خلاصه اثر

بیشتر مدیران می‌دانند که توجه به مشتریان سازمان‌شان مهم است. روی هم رفته، بدون مشتریان، تجارتی وجود نخواهد اشت. ولی دلیل بسیار خاص‌تری برای ترغیب افراد گروهتان وجود دارد تا روی مشتری تمرکز کنند: تأمین نیازهای مشتریان دقیقاً به سوددهی بنگاه بازرگانی شما تبدیل می‌شود.

کتاب الکترونیکی

2,000 تومان

حجم : 613.7 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 96

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

پیام مشاور: چرا به مشتری خود توجه کنیم؟ 7
مشتری مداری: مبانی 9
فصل اول: سه عامل «RS» مهم در وفاداری مشتری 11
تحلیل دلائل حفظ مشتری، خریدهای پیوسته به هم و بازخوردها که بسیار مهم هستند.
حفظ مشتری 12
فروش‌های وابسته به هم 12
بازخوردها 13
سه عامل مهم و مشتریان داخلی شما 13
وقتی بودجه‌های بازاریابی بدون توجه به آن سه عامل مهم محاسبه شوند. 14
فصل دوم: یافتن مشتریان مناسب 17
نگاهی از نزدیک به چگونگی اجتناب از مشتریان نامناسب.
یافتن مشتریان هدف 18
هماهنگی با انتظارات مشتریان مورد نظر خود 19
فصل سوم: شناخت چگونگی تاثیر وفاداری مشتری بر سودآوری 23
نکاتی برای تبدیل مشتریان وفادار به چشمه‌های جوشان سود.
محاسبه‌ی ارزش ماندگاری یک مشتری 24
ارزش قایل شدن برای رابطه «پیوند زنجیره‌ایی خدمت- سود» 27
فصل چهارم: تقویت توجه کارکنان به مشتری‌ها 33
ایده‌هایی برای تقویت ارتباطی حیاتی در پیوند زنجیره‌ای خدمت- سود (خدمات انتفاعی) .
درک هزینه‌ی زیاد عزل و نصب‌های نیروی کار 34
کارزار عزل و نصب 37
فصل پنجم: تلاش برای شناخت مشتریان خود 43
پیشنهاداتی برای یافتن کسانی که مشتریان شما هستند و آنچه که می‌خواهند.
بازخورد گرفتن از مشتریان 44
زیرنظر گرفتن مشتریان 51
فصل ششم: ارائه مرغوبیتی وسوسه‌انگیز به مشتریان خود 57
توصیه‌ای برای اطمینان از دستیابی به فداکاری مشتری.
شناخت استدلال مرغوبیت از نظر مشتری 58
پرداختن و بسط هدف رضایتمندی مشتری در مورد مشتریان سودآور 59
ایجاد مناسبات دوستانه با مشتری 62
طراحی و برنامه‌ریزیِ موثر پایگاه‌های شنیدن صدای مشتری 64
نکته‌ها و ابزارها 69
فصل هفتم: ابزارهایی برای توجه به مشتری 70
برگه‌های کاری برای محاسبه ارزش‌ ماندگاری یک مشتری، استفاده از معادله ارزش‌گذاری مشتری، بررسی تعویض کارمند، محاسبه هزینه‌ی جایگزینی یک کارمند خاص، ثبت بازخوردهای مشتریان، ارتقاء اهداف رضایتمندی برای مشتری، بهبود روند کاری مرتبط با مشتری و ارزیابی کیفیت خدمات
فصل هشتم: خودآزمایی 80
مروری مفید بر مفاهیم ارائه شده در این کتاب. این آزمون را قبل و پس از مطالعه کتاب انجام دهید تا بدانید که چقدر آموخته‌اید.
پاسخ سوالات آزمون 84
بیشتر بیاموزیم 88
در صورتی که بخواهید در خصوص این موضوع مطالعه و بررسی عمیق‌تری داشته باشید، عناوین بیشتری از مقالات و کتب در این بخش آمده است.
منابعی که در تدوین این کتاب به کار رفته است 95

محصولات مشابه

بیشتر