امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب معجزه های زندگی جیم ران با عنوان فرعی معجزه در درون توست، ترجمه علی معتمدی ششمین کتاب از مجموعه هفت اثر از جیم ران می باشد و انتشارات کلیدر آن را چاپ و منتشر کرده است.

معرفی کتاب معجزه های زندگی جیم ران

جیمز ر آن، معروف به جیم ر آن(متولد 25 سپتامبر1930م) کارآفرین، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی کارهای او تاثیر مستقیمی بر آفرینش و گسترش افراد دیگری که در صنعت رشد شخصی فعالیت داشتند، از جمله آنتونی رابینز، مارک ویکتور هنسن، برایان تریسی و جک کنفیلد داشت.
جیم ر آن به عنوان یک فیلسوف تجاری شناخته شده است. او مدعی تدریس حقایق ناب نبود، بلکه اصول بنیادین را تدریس می کرد و می گفت: «هیچ اصولی بنیادین جدیدی وجود ندارد. حقیقت چیز جدیدی نیست، بلکه پیر و کهنه است. شما باید به کسانی که می گویند:«بیایید عتیقه های دست ساز من را ببینید.» شک کنید; چون اگر عتیقه است، تو نمی توانی آن را ساخته باشی.
مطالب سبک را نخوانید، چون ممکن است با آن ها سرگرم شوید، ولی رشد نمی کنید.
با تحصیلات رسمی تنها می توان گذران زندگی کرد، اما با خود آموختگی می توان ثروت اندوخت.
برای هر تلاش ساختار یافته چندین پاداش وجود دارد.
جیم ر آن در 5 دسامبر 2009م. در وست هیلز کالیفرنیا پس از 18 ماه مبارزه با بیماری فیبرز ریوی درگذشت.
این کتاب مجموعه ای از بهترین آثار ««جیم ران»» است که به زبان فارسی شده و برای اولین بار در یک جلد کتاب عرضه می شود.

خلاصه کتاب معجزه های زندگی جیم ران

جیم ران فیلسوف تجارت و شناخته شده در جهان است. وی سال هاست که به عنوان تأثیرگذارترین متفکر زمان عصر حاضر، مورد احترام است. وی پرورش دهنده و انگیزه دهندۀ یک نسل کامل از مربیان رشد شخصی، و نیز صدها مدیر از شرکت های برتر آمریکا است.
بیش از چهل سال است که جیم ران تمرکز خود را بر روی شالوده های رفتار انسانی که بیشترین تأثیر را در عملکردهای شخصی و تجاری دارند، گذاشته است. جیم معیاری است که با آن کسانی که به دنبال آموزش و الهام به دیگران هستند، سنجیده می شوند. وی توانایی بی نظیری دارد که می تواند به اتفاقات و رخدادهای عادی، معنایی غیر عادی بخشد، و جوهر و سبک گفته های او ترکیبی می سازد که ذهن هر شنونده یا خوانندۀ آثارش را به تصرف خود در می آورد.
تاکنون جیم ران پیام خود را با بیش از 4 میلیون نفر در میان گذاشته است. سمینارها و کارگاه های  او مرزهای اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقا را در نوردیده است. همچنین در اکثر شهرهای اصلی آمریکای شمالی سمینار و کارگاه داشته است. تنها برنامه ریزی یک ساله برای موفقیت جیم ران توانسته تاکنون به 7000 نفر در سرتاسر دنیا دوازده ستون موفقیت را آموزش بدهد.
معجزه های زندگی اثر جیم ران در سه فصل با عناوین به این مهم می پردازد.
اعتقاد، امور مالی، دانش

برشی از متن کتاب معجزه های زندگی اثر جیم ران

اگر با خانواده تان صرفاً صحبت کنید، فقط می توانید جلوی از هم پاشیده شدن کانون خانواده را بگیرید. ولی اگر با مهارت با فرزندان تان صحبت کنید، می توانید به آن ها کمک کنید تا برای آینده شان رؤیاها ببینند.
رهبری بزرگ ترین چالش قرن بیست و یکم در علم، سیاست، صنعت و آموزش و پرورش است. ولی بزرگ ترین چالش در رهبری تربیت فرزندان است. خیلی بیشتر از آنچه برای کسب و کارمان وقت و انرژی می گذاریم تا برای چالش های قرن بیست و یک مجهز باشد، باید برای فرزندان مان وقت بگذاریم تا آن ها را برای قرن بیست و یک آماده کنیم.
یک بچه چند تا زبان می تواند یاد بگیرد؟ هر چند تا که وقت بگذارید و به او یاد بدهید.
حتی بچه ها نیز می توانند استقلال مالی را یاد بگیرند. بچه ها می توانند مدت ها قبل از اینکه قانوناً حقوق بگیر شوند، سودآوری داشته باشند.
بچه ها باید دو تا دوچرخه داشته باشند؛ یکی را سوار شوند و دیگری را کرایه بدهند.

کتاب معجزه زندگی من

کتاب معجزه زندگی خودت باش و کتاب معجزه زندگی من عناوین دیگری است که به کتاب معجزه های زندگی جیم ران نسبت می دهند.

کتاب تعلیم معجزات

معجزات آموزشی نیستند و فقط به خواست خدا افرادی که او تعیین می کند، می توانند معجزه ای خلق کنند که آن هم خود بشر توان یادگیری آن را بدون اراده خداوند ندارد. پس هر آن کس که عنوان می کند می تواند معجزه را آموزش دهد، دروغ گویی بیش نیست و کار او شبیه شعبده است.

کتاب معجزه راندا برن

عنوان کتاب دیگری با نام معجزه از راندا برن به چاپ رسیده است که می توانید آن را در فراکتاب پیدا کنید.

تجربه معجزه در زندگی

هرکسی ممکن است در زندگی اش تجربه ای شبیه معجزه در زندگی خود داشته و خدا را همیشه برای این معجزه شاکر باشد. معجزاتی از قبیل شفای بیماران لاعلاج، رویدادهای ناگهانی و غیر منتظره، نزدیک شدن به آرزوهای محال و ...

معجزه زندگی جیم ران می گوید خود انسان همان معحزه است. پس به خودت نگاه کن و قابلیت هایت را پیدا کن.

دانلود کتاب معجزه های زندگی جیم ران

نسخه الکترونیک کتاب معجزه های زندگی جیم ران را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

دانلود کتاب معجزه های زندگی جیم ران

مشخصات کتاب معجزه های زندگی جیم ران در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کلیدر
نویسنده: جیم ران
مترجم: علی معتمدی
تعداد صفحه: 83
موضوع: اخلاق و روابط اجتماعی، توسعه فردی، روانشناسی
قالب: الکترونیک

 

صفحات کتاب :
83
کنگره :
PS3560‭‬ ‭/‮الف‬77‫‭ھ7 1390
دیویی :
813/54‬
کتابشناسی ملی :
2278552
شابک :
978-964-7650-86-1‬
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه معجزه های زندگی- معجزه در درون توست( کتاب ششم)