نظر دیگران

نظر شما چیست؟
آنا، سال‌ها دور از پدر زندگی می‌کرد. حالا به بندر نیویورک برگشته است تا بعد از زندگی مشقت‌بارش روی خوش زندگی را ببیند. اما درمی‌یابد که پدرش در یک کرجی زغالی روی دریا زندگی می‌کند ...
آنا در جریان گفت و گویش با یک زن دریافت که گفته‌های پدر درباره‌ی اوضاع زندگی‌‌اش دروغ بوده است و پدرش با زنی به نام مارتی در یک کرجی زغالی زندگی می‌کند. مارتی، همسر پدر آنا، وقتی متوجه آمدن دختر می‌شود کرجی را ترک می‌کند.
آنا در کنار پدر در کرجی روزگار می‌گذراند.
شبی آنا متوجه می‌شود پدرش مردی را که در حال غرق شدن بود، نجات داده است. مرد جوان به آنا دل می‌بازد اما پدر که از تنها شدن می‌ترسد مانع ازدواج‌شان می‌شود. آیا مرد جوان با آنا ازدواج می‌کند؟ آنا چه رازی از زندگی‌اش را برای پدر و مرد جوان برملا می‌کند؟
نمایشنامه‌ی آناکریستی، اثر برجسته‌ای از نمایشنامه نویس شهیر آمریکایی، یوجین اونیل است.
در سال ۱۹۳۰ از این نمایشنامه ، فیلمی به کارگردانی کلارنس براون و با بازی گرتا گاربو ستارهٔ مشهور سوئدی هالیوود ساخته شد.
این فیلم، با همان نام آناکریستی با تهیه‌کنندگی شرکت فیلم‌سازی مترو گلدوین مایر و با بودجه‌ای بالغ بر ۳۷۶ هزار دلار ساخته شد. این درام عاشقانهٔ ۸۹ دقیقه‌ای که در کالور سیتی کالیفرنیای آمریکا فیلمبرداری شد، در آمریکا حدود یک میلیون دلار و در سایر نقاط جهان توانست ۵۰۰ هزار دلار فروش داشته باشد.

کتاب های مشابه آنا کریستی (فصل 1)