× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
4.9 امتیاز
7 نفر

استراتژی بازاریابی برای رشد سریعتر

نوع اثر : کتاب

ناشر : شرکت شادن پژواک

نویسنده :

مترجم : فریبا سبز چمنی

مجموعه اثر : مدیر کارآمد

قیمت نسخه چاپی : 7,000 تومان

صفحات کتاب : 42

خلاصه اثر

برایان تریسی در کتاب مدیر کارآمد استراتژی بازاریابی برای رشد سریع تر، به ارائه 21 مورد از مهم ترین ایده های بازاریابی استراتژیکی که تا کنون کشف شده، می پردازد.

اولین دلیل موفقیت یا شکست هر کسب وکاری عملیات بازاریابی آن است. در همه کسب و کارهای موفق عملیات بازاریابی اصلی ترین فعالیت آن کسب و کار است. بر اساس تحقیق دان و برداِستریت، 48 درصد از کل شکست کسب وکارها به خاطر کاهش یافتن یا عملیات غیر اثربخش در حوزه بازاریابی و است.

بازاریابی استراتژیک یعنی یافتن راهی برای ساختار دهی کالا و خدمات تان به طوری که بتوانید تعداد بیشتری از آن را فروخته، آن را با قیمت بیشتری فروخته، آن ها را در نواحی جغرافیایی بیشتری فروخته و هر چقدر که بشود برای محصول تان رهبری بازار، تقویت بازار، و پایداری بازار بدست آورید.

همیشه حق با مشتری است. ادراک مشتری از نقطه نظر مشتری همیشه صحیح است. مشتریان بی وفا هستند، مشتریان خودخواه هستند، مشتریان طلبکار هستند، مشتریان بی ثبات هستند و مشتریان بی رحم هستند اما همیشه از دید عقلانی خودشان حق با آن هاست که به این معنی است که هر اشتباهی که ما می کنیم یا هرگونه کاهش در فروش یا فعالیت های بازاریابی ما نتیجه اشتباهات ما است نه اشتباهات مشتریان.

کار ما این است که خواسته ها و نیازهای مشتری، آنچه را که مشتری ها می توانند استفاده کنند و مبلغ قابل پرداخت توسط مشتریان را یافته و بر اساس آن به پیشنهادات خود طوری ساختار دهیم که بتوانند جوابگوی آرزوها، خواسته و نیازهای این مشتریان باشند.

بازاریابی مهارتی است که می توان آن را آموخت و بازاریابی مهارتی است که بایستی آن را آموخت. مهمترین وظیفه هر سازمانی که در اقتصاد پویا و رقابتی فعالیت می کند، مهمترین و اصلی ترین وظیفه، بازاریابی است و شما می توانید به یک بازاریاب عالی تبدیل شوید. شما می توانید تبدیل به بازاریاب عالی ای شوید فقط تا حدی که بتوانید مهمترین مفاهیم را یاد گرفته و این مفاهیم را هر روز در برخورد با محصولات، خدمات، بازارها، مشتریان، کانال های توزیع و غیره در ذهن خودآگاهتان به یاد بیاورید.

برایان تریسی (Brian Tracy)، تاکنون به مدت ۳۰ سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از ۷۰ کتاب به تحریر درآورده که اکثر کتاب هایش به زبان های مختلف ترجمه شده اند و فروش بسیار بالایی را نیز رقم زده اند.

در بخشی از کتاب مدیر کارآمد استراتژی بازاریابی برای رشد سریع تر (Effective Manager Marketing Strategy For Fast Growth) می خوانیم:

بازاریابی موفق مشتری را در مرکز قرار می دهد و همه افراد در شرکت بر او تمرکز کرده و در همه حال به مشتری فکر می کنند. آن ها چیزی را مطرح می کنند به نام «وسواس به مشتری». آن ها ایده نزدیک شدن به مشتری را ایجاد می کنند. آن ها با مشتری صحبت می کنند، با مشتری ارتباط برقرار می کنند، با مشتریان تعامل برقرار می کنند و از دفتر خارج می شوند و با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند.

کتاب دیجیتال (صوت و متن)

5,000 تومان

حجم : 27.5 مگا بایت

مدت زمان : 79 دقیقه

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 42

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

کتاب دیجیتال

3,000 تومان

حجم : 167.1 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 40

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

مقدمه
شماره 1: هدف یک کسب و کار چیست؟
شماره 2: چگونه محصول یا خدمات خود را بازاریابی کنیم؟
شماره 3: سه سوال کلیدی با توجه به بازاریابی
شماره 4: همه کمپین های موفق ارتشی بر اساس هوش برتر و دانش دشمن عمل می کنند.
شماره 5: چرا مردم کالا یا خدمات می خرند؟
شماره 6: تحلیل رقابت
شماره 7: مزیت رقابتی
شماره 8: رقیب شما چه کسی خواهد بود؟
شماره 9: تاکتیک های انحراف و انصراف
شماره 10: برنامه بازاریابی
شماره 11: برترین بودن از طریق بیشترین بودن
شماره 12: حضور در جایی که کسی نمی باشد.
شماره 13: تکمیل یا موقعیت یابی یک محصول یا خدمت
شماره 14: مشتری مرکز همه توجهات شرکت است.
شماره 15: موضع گیری
شماره 16: استراتژی های رشد.
شماره 17: روش های دیگر فروش محصولات شما
شماره 18: محصولات و خدمات جدید
شماره 19: کانال های توزیع
شماره 20: تحقیقات بازار و آزمایش
شماره 21: کلید های سودآوری

محصولات مشابه

بیشتر