امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
حمزه سردادور:
سردادور از پاورقی‌ نویسان قدیمی ایرانی است که رمان‌های تاریخی فراوانی از وی در چند دهه اخیر به بازار کتاب راه یافته است و تجدید چاپ‌های متعدد این آثار نشانگر محبوبیت و عامه‌پسندی آن‌ها است. سردادور در سال ۱۲۷۵ هجری شمسی در تبریز به دنیا آمد؛ از دهه بیست تا اواخر دهه چهل در مجله «اطلاعات هفتگی» پاورقی نوشت و از عوامل جذابیت و فروش آن مجله، یکی نیز داستان‌های پرآب‌و‌تاب سردادور بود که پس از پایان چاپ آن‌ها در مجله، به شکل کتاب نیز در اختیار مخاطبین قرار می‌گرفت. برخی از این آثار عبارتند از: زندانی قلعه قهقه، از صید ماهی تا پادشاهی، در پس پرده، مه‌لقا، آزاد زنان، کیمیاگران، دختر قهرمان، افسانه‌ی قاجار، بانوی سربدار و..

بانوی سربدار:
کتاب «بانوی سربدار» با قلم شیرین مرحوم حمزه سردادور، رمانی شیرین و دلچسب است که از جریان تاریخی سربداران مایه‏ گرفته و با طبع توانا و ذهن سازنده‌ی مؤلف پرورده شده و داستانی پرجاذبه و خواندنی فراهم آورده است.
در این کتاب برخلاف آن‌چه از سربداران به ذهن می‌آید، با استناد به مدارک تاریخی، به گونه‌ای یک زن را مؤسس این سلسله‌ی غیور می‌داند. زنی غیرتمند با نام آزاده که حاضر بود به دار آویخته شود اما تسلیم مغول‌ها نشود.
داستانی بس زیبا که با خواندن یک پاراگراف از آن، تا انتها پای آن خواهید نشست.
صفحات کتاب :
480
کنگره :
‭PIR8095/ر43‬‭ب2 1389‬
دیویی :
‭8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
1958314
شابک :
‫‭978-964-6325-78-4‬‬‬
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه بانوی سربدار