کتاب تمرین هایی برای یادگیری بهتر و درمان اختلال های یادگیری

ریاضی، خواندن، دیکته، نوشتن، ... (ویژه دانش آموزان پیش دبستانی، دبستانی)

امتیاز
5 / 5.0
نظر شما چیست؟
پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که یکی از دلایل این که بعضی از دانش آموزان نمی توانند در تکالیف درسی موفق باشند در این است که این افراد نمی توانند از راهبرها و فنون مختلف در حل مسئله استفاده کنند . این ضعف ممکن است در ادراک دیداری فرد رخ دهد بدین صورت که تعداد زیادی از کودکان در حالی که از بینایی خوبی برخوردار می باشند امّا دارای مشکلاتی در توانایی تفسیر و فهم و معنی بخشیدن به اطلاعاتی می باشند که از طریق چشم ها دریافت می کنند که این نقص در توانایی خواندن و دیگر جنبه های تحصیلی از قبیل ریاضی , املاء , رونویسی و ... تاثیر منفی بگذارد .
این افراد با این که از بینایی و اندام چشمی سالم برخوردار می باشند ولی یاد نگرفته اند که چگونه از بینایی خود به طور موثری استفاده کنند .
در این کتاب سعی شده است که مجموعه تمریناتی در اختیار کودک قرار بگیرد که کمک شایانی باشد برای این که فرد بتواند با استفاده از این تمرینات بر نقاط ضعف خود در بخش دیداری غلبه کرده و همچنین بتواند دقّت خود را نیز بالا ببرد . در هر قسمت از این کتاب سعی شده تمریناتی در اختیار کودک قرار بگیرد که از انجام این تمرینات خسته نگردد . در هر قسمت با والدین و معلمان گرامی سخنی قرار گرفته که قبل از انجام تمرینات هرقسمت بهتر است که خوانده شود تا در انجام تمرینات کمک موثری باشد .
صفحات کتاب :
160
کنگره :
LB1060‫‭‫‭/د2ت8 1394
دیویی :
370/1523
کتابشناسی ملی :
4059803
شابک :
978-600-7461-99-0
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه تمرین هایی برای یادگیری بهتر و درمان اختلال های یادگیری