امتیاز
5 / 3.3
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

رمان دلباخته (یا رمان حس و حساسیت) رمان اجتماعی دیگری است از جین آستین، نویسنده‌ی مشهور انگلیسی و صاحب آثاری چون «کاترین(کلیسای نورتنگر)»، «اِما» و «غرور و تعصب» که جزء 100 کتاب برتر جهان قرار گرفته است.

معرفی رمان دلباخته

رمان دلباخته (یا رمان حس و حساسیت) رمان اجتماعی دیگری است از جین آستین، نویسنده‌ی مشهور انگلیسی و صاحب آثاری چون «کاترین(کلیسای نورتنگر)»، «اِما» و «غرور و تعصب» که جزء 100 کتاب برتر جهان قرار گرفته است. در کتاب دلباخته شما زندگی عاشقانه‌ی خواهران دش‌وود را می‌خوانید که یکی با حس، و باورهای قلبی و دیگری با حساسیت، و تکیه بر عقل، این مسیر را طی کرده و ...

دانلود رمان حس و حساسیت pdf

نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب در دسترس شماست و می‌‌توانید آن را در نرم افزار مطالعه کنید.

برشی از متن رمان دلباخته

ماریان گفت: "خیلی حیف شد که ادوارد به نقاشی علاقه ای ندارد."
النور پاسخ داد: "علاقه ای به نقاشی ندارد؟ چرا این طور فکر می کنی؟ درست است که خودش از نقاشی چیزی نمی داند. ولی از مشاهده کارهای دیگران خیلی لذت می برد. مطمئن باش هیچ گونه کمبودی از نظر برخورداری از استعداد طبیعی در او وجود ندارد، فقط فرصتی برای پرورش استعدادهای خودش نیافته. اگر به دنبال فراگیری نقاشی رفته بود، خیال می کنم نقاش چیره دستی از آب در می آمد. اگر اظهارنظرهای او در مورد این گونه موارد خیلی به واقعیت نزدیک نیست، به آن علت است که دلش نمی خواهد در مورد هر تابلویی عقیده اش را ابراز نماید، وگرنه از یک نوع آگاهی و درک درونی برخوردار است که در مجموع استنباط درستی را برایش پدیدار می سازد."
ماریان از آن نگران بود که خواهرش را آزرده خاطر سازد، بدین جهت دیگر نظری ابراز ننمود. او نکته ای که النور در مورد گرایش ادوارد به تحسین از کارهای نقاشی دیگران یادآور گشته بود، را چندان با واقعیت هماهنگ ندانسته و آن را علاقه تلقی نمی نمود. با این وجود، گرچه در دل به این سوءتفاهم می خندید، ولی دقت نظر خواهرش را در قضاوت نسبت به ادوارد گرامی می داشت. 
النور ادامه داد : " ماریان! امیدوارم ادوارد را در مجموع آدم بی سلیقه‌ای تلقی نکرده باشی. در واقع، خیال می کنم بتوانم بگویم که این طور نیست، برای آن که رفتار تو نسبت به او بسیار صمیمانه است. اگر مطلبی را که اشاره کردی عقیده‌ی خودت باشد، اطمینان دارم در مورد او بی انصافی به خرج داده‌ای."

دانلود رمان دلباخته

در نرم افزار فراکتاب می‌توانید این کتاب را دانلود کنید و یا به صورت آنلاین مطالعه فرمایید.

صفحات کتاب :
322
کنگره :
‫PZ3‮‫‭/‮الف‬875 د8 1388
دیویی :
‫‬‮‭823/8
کتابشناسی ملی :
1784402
شابک :
978-964-8007-42-8
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه دلباخته