امتیاز
5 / 5.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
خرید چاپی
340,000
15%
ت 289,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
خلاصه شش جلد کتاب شریف انیس الاعلام حضرت علامه محمد صادق فخرالاسلام (ره) به همراه تعلیقات

هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد این کتاب شریف که خلاصه ای از شش جلد کتاب شریف حضرت علامه فخرالاسلام به همراه تعلیقات مربوطه است، مورد توجه علاقمندان و پژوهشگران واقع خواهد شد، زیرا در واقع ثمره یک عمر تحقیق و پژوهش است و از طرفی به منزله شمشیری بران بر دشمنان اسلام و قرآن خصوصاً در عصر حاضر که دشمنان متعصب یهودی و مسیحی با تمام توان و بکارگیری انواع روش های غیرانسانی و غیراخلاقی در مقابل نفوذ شریعت پاک آخرین فرستاده خداوند یعنی حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم ایستادگی نموده و به انواع روش های ددمنشانه ضمن انجام تبلیغات سوء بر علیه اسلام و قرآن به قتل عام مسلمانان در پوشش های مختلف اقدام می نمایند و این کتاب در واقع نقاب را از چهره کریه معتقدات آنان برمی دارد و حقایق را آنگونه که هست نشان می دهد و این تلاش ها و کوشش های ما در واقع برای انجام خدمت شایسته به حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و عجل فرجهم می باشد.

این عالم جلیل القدر و افتخارشیعه و مسلمانان جهان در یک خانواده مسیحی ساکن رضائیه بدنیا آمدو سپس به جامعه روحانیت آسوری ها درآمده و به مقام قسیسی رسید. سپس به واتیکان رفت.

بطور اتفاقی حقیقت نبوت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را از قسیس بزرگ واتیکان شنید پس به ایران بازگشت و در محضر مرحوم حاج میرزا حسن مجتهد مسلمان و به ...
صفحات کتاب :
733
کنگره :
BP227/3
دیویی :
297/473
کتابشناسی ملی :
8974941
شابک :
978-622-98438-5-7
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه سراج منیر