نظر دیگران

نظر شما چیست؟
این کتاب شاهکاری ماندگار در مورد مدیریت نوین مالی از زبان دو ثروتمند بزرگ دنیا است.در این کتاب یاد می گیرید چگونه ثروتمند شوید و ثروتمند بمانید.
شهرت و فعالیت ترامپ
ترامپ صاحب یک شرکت عظیم ساختمان‌سازی در آمریکا است و چندین هتل بزرگ به او تعلق دارد. او از چند سال پیش مجری برنامه ی کارآموز شده است که درآمد این برنامه در سال گذشته او را در رده پنجم بالاترین دستمزدهای تلویزیونی قرار داد. ثروت بی‌حساب، چندین آسمانخراش، هتل و سازمان مختلف در کنار موفقیت تجاری، ترامپ را به ستاره‌ای مشهور تبدیل کرده است. وی همچنین در سال 2012 هزینه های برگزاری مراسم دوشیزه ی جهان را بر عهده گرفت.
رابرت کیوساکی در هاوایی به دنیا آمده است. او چهارمین نسل یک خانواده دو رگه ژاپنی- آمریکایی است. پدرش رئیس آموزش و پرورش ایالت هاوایی بود. او پس از اتمام دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست و به عنوان افسر خلبان هلیکوپترهای سنگین و مسلح نظامی انجام وظیفه نمود. در سال 1977 او شرکتی را بنیان نهاد که نخستین کیف های پول مردانه ای که مخلوطی از نایلون و ولکرو بود، به بازار عرضه کرد که این محصول بعدها به یک فراورده مولتی میلیون دلاری جهانی تبدیل شد. او و محصولاتش در مجلات معتبر جهانی حضورداشته و دارند.
دیویی :
650/1‬
کتابشناسی ملی :
1951670
شابک :
978-964-8406-74-0
سال نشر :
1389
صفحات کتاب :
384
کنگره :
HF5386‬‭/د915 1389‬

کتاب های مشابه چرا می خواهیم شما هم ثروتمند شوید؟